آنالیز شرایط بازار و تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان

به گزارش مجله فناوری، جلسه ستاد تنظیم بازار استان فارس به منظور آنالیز شرایط بازار و تأمین مایحتاج موردنیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان دوشنبه اول اردیبهشت 99 به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

آنالیز شرایط بازار و تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، این جلسه به دلیل شیوع کرونا باهدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این جلسه گفت: ضرورت داشت کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان به عنوان احتیاج مردم در این ماه در شبکه توزیع قرار گیرد که همکاران و فعالان بخش خصوصی در این خصوص نهایت کوشش خود را انجام دادند تا در بهترین شرایط کالاهای مورداحتیاج در دسترس هم استانی های عزیز قرار گیرد.

حمیدرضا ایزدی اضافه نمود: استان فارسی ها نگران تأمین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند زیرا به اندازه کافی تأمین کالا صورت گرفته است و در طول ماه مبارک نیز توزیع انجام می گردد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم توسط ستاد تنظیم بازار فارس صورت گرفته است و اقلام اساسی در اختیار شبکه های توزیع منتخب ازجمله فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های عظیم، واحدهای صنفی عمده و خرده فروش، تعاونی کارکنان دولت، کارگری و کارمندی و سایر شبکه های توزیع ازجمله بازارچه های میادین میوه و تره بار، قرارگرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: اقلام اساسی شامل برنج، شکر، مرغ، گوشت قرمز و خرما که احتیاج بیشتر مردم در ماه مبارک رمضان است در شبکه های توزیع قرارگرفته و در حال توزیع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 458

به "آنالیز شرایط بازار و تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شرایط بازار و تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید