برگزاری تور بافت گردی ویژه بچه ها به مناسبت هفته گردشگری

به گزارش مجله فناوری، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، برگزاری تور بافت گردی ویژه بچه ها به مناسبت هفته گردشگری صورت پذیرفت.

برگزاری تور بافت گردی ویژه بچه ها به مناسبت هفته گردشگری

مصطفی سپهری گفت: شهر تاریخی یزد جایگاه ویژه ای در زمینه گردشگری دارد و ظرفیت های بالقوه بسیاری در استان یزد در زمینه های مختلف گردشگری وجود دارد که آشنایی با این ظرفیت ها امری لازم و لازم است، لذا در راستای نگاه فرهنگ سازی و اهمیت آموزش در سنین پایین و آشنایی بچه ها با فرهنگ و تمدن غنی این سرزمین، کمیته گردشگری کودک در یزد تور بافت گردی ویژه بچه ها برگزار کرد.

سرپرست معاونت گردشگری استان یزد ادامه داد: این تور بافت گردی در بافت تاریخی یزد با هدف آشنایی هرچه بهتر بچه ها با آثار و بناهای تاریخی، آداب و رسوم، صنایع دستی، فرهنگ و تمدن بومی موجود در بافت جهانی یزد و به منظور زنده کردن بافت تاریخی و افزایش عایدی مردم محلی برگزار گردید و بچه ها با گردش در کوچه های بافت جهانی شهر، با ویژگی های خانه تاریخی، آب انبار و بادگیر آشنا شدند.

سپهری ادامه داد: در این تور که به وسیله کمیته گردشگری کودک برگزار گردید، بچه ها علاوه بر بافت تاریخی، از آتشکده زرتشتیان و باغ جهانی دولت آباد نیز بازدید کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1652

به "برگزاری تور بافت گردی ویژه بچه ها به مناسبت هفته گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور بافت گردی ویژه بچه ها به مناسبت هفته گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید