بهترین تشک طبی برای دیسک کمر

به گزارش مجله فناوری، دیسک کمر و یا دیسک گردن متاسفانه یکی از بیماری های شایع در ایران است . استفاده طولانی مدت از رایانه ها ، نشستن غیر استاندارد عامل دیسک گردن و بلند کردن اجسام سنگین عامل دیسک کمر می باشد. دقیقا آن لحظه که فکرشو نمی کنید اتفاق می افتد .

بهترین تشک طبی برای دیسک کمر

توصیه اکید ما اینست که پیشگیری کنید و عوامل مهم این بیماری ها را پیدا و از آنها جلوگیری کنید . اما بعد از گرفتاری به این بیماری چی ؟ چیزی که معین است حتما باید سبک زندگی خود را عوض کنید ، برای آغاز بهترین تشک طبی برای دیسک کمر را باید انتخاب کنید .

همه فراوری کنندگان مدعی فراوری تشک طبی مرغوب هستند

اما آیا طبی بودن کافیست ؟!

واقعیت چیز دیگریست . حتی اگر شما دیسک کمر داشته باشید با انجام آزمایش ارتوپدی و نظر پزشک معین می گردد که شما احتیاج به چه مقدار سختی و یا نرمی تشک دارید .

اما اگر از آن دسته افراد هستید که به پیشگیری فکر می کنید ، بهترین تشک طبی برای دیسک کمر ، تشکی است که در سطح کل سخت باشد اما منحنی های بدن را پرکند . در این بین استفاده از اسفنج های ضخیم در مرکز تشک و استفاده از مموری فوم ها شدیدا توصیه می گردد .

هر تشک سختی طبی نیست !

در بازار گاها تشک هایی با مرکزیت ینولیت فراوری می گردد. برای استفاده در هفته ای اول ایده آل به نظر می رسد اما بعد از گذشت مدتی گود می افتد . تشک گود شده می تواند آسیب های جدی در طولانی مدت به ستون فقرات شما بزند ! از اینکه تشک طبی شما با مرکزیت اسفنج با تراکم بالا فراوری شده است حتما اطمینان حاصل کنید .

در نهایت باید بگوییم که اگر درد ها مزمن در ناحیه گردن یا کمر دارید ، حتما از پزشک متخصص یاری بگیرید . حتی بهترین تشک طبی برای دیسک کمر، هم شاید برای شما مناسب نباشد . اما در حالت نرمال برای سلامتی کمر و گردن حتما توصیه می گردد از بالش و تشک طبی مرغوب استفاده گردد .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 645

به "بهترین تشک طبی برای دیسک کمر" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین تشک طبی برای دیسک کمر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تشک طبی برای دیسک کمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید