تور لحظه آخری تایلند: تایلند، بهشتی برای معتادان خرید!

به گزارش مجله فناوری، راهنمای خرید در تایلند

تایلند، کشور رنگارنگ آسیایی، جایگاه زیباترین بازارهای جنوب شرق آسیا و یکی از برترین مقاصد جهان برای عاشقان خرید است. تایلند از دو واژه تای و لند به معنی سرزمین حوری تشکیل شده است؛ نامی کاملا برازنده برای این کشور دیدنی آسیایی. درسفر به تایلند، روی توانایی چانه زدنتان حسابی کار کنید، در بازار های شلوغ و رنگارنگ آن، اگر معامله کردن را بلد نباشید، تقریبا به فروشنده ها توهین نموده اید! خرید در تایلند قطعا تجربه لذت بخشی برایتان خواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید تا چند توصیه خرید در این کشور آشنا شوید.

تور لحظه آخری تایلند: تایلند، بهشتی برای معتادان خرید!

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

از کجا خرید کنیم؟

بانکوک

مرکز شلوغ تایلند، بانکوک، به سرعت در حال پیشرفت است. در اینجا می توانید برترین محصولات تکنولوژی را در مرکز تجارت جهانی بخرید، اما سوخومیت مرکز قدیمی و اصلی خرید در این شهر است. اگر سفر کوله گردی را تجربه می کنید به احتمال زیاد دلتان نمی خواهد تجربه خرید در جهت خائو سان را از دست بدهید. جایی که در آن میتوانید از جواهرات گرفته تا لباس های کپی برند های مشهور و از همه مهم تر سوغاتی های مناسبی پیدا کنید.

برای یک تجربه متفاوت به بازار آبی دانمون سادوک بروید. این بازار در فاصله 8 تا 10 دقیقه ای از بانکوک قرار گرفته و می توانید با اتوبوس خودتان را به آنجا برسانید.

چیانگ مای

شهر تاریخی و زیبای چیانگ مای، در شمال تایلند واقع شده است. این شهر، مرکز فرهنگی، گردشگری و مالی تایلند نیز به شمار می آید. در چیانگ مای می توانید برترین بازار های شبانه را پیدا کنید که از مجذوب کننده ترین مراکز خرید تایلند محسوب می شوند. در این بازار های بزرگ می توانید غرفه های مختلفی را بینید که در دو طرف خیابان قرار گرفته اند. بهتر است حواستان به هر دو طرف بازار باشد تا هیچکدام از محصولات جالبی که این بازار برای عرضه دارد را از دست ندهید.

چه چیزهایی بخریم؟

در اینجا می توانید لباس های کپی برند های معروف را در بیشتر بازار ها پیدا کنید که قیمت کم، اما ظاهر بسیار مناسبی دارند. بعلاوه در تایلند کت و شلوار دست دوزی که مخصوص شما طراحی شده باشد رواج دارد. می توانید به یکی از خیاطی های معروف شهر بروید و یک دست کت و شلوار مخصوص خودتان را تحویل بگیرید. می توانید لباس هایی که از ابریشم تایلندی تهیه می شوند مثل کیف، کیمونو و یا دامن را بخرید. سارونگ پشمی (لباس سنتی تایلندی) را تقریبا در همه جا می توانید با رنگ ها و طرح های متنوعشان پیدا کنید که قیمتی در حدود 78 بات یا 2 یورو دارند.

برای سوغاتی چه چیزی بخریم؟

کوسن های مخصوص تایلندی که ظاهر مثلثی شکل و فوق العاده نرمی دارند گزینه بسیار خوبی هستند. در همه جای تایلند می توانید این کوسن ها را در شاد ترین رنگ ها پیدا کنید. همینطور میز چوبی پایه فیلی که در اینجا زیاد می توانید پیدا کنید، گزینه خوبی برای عاشقان صنایع دستی است.

منبع: www.gapyear.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1460

به "تور لحظه آخری تایلند: تایلند، بهشتی برای معتادان خرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: تایلند، بهشتی برای معتادان خرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید