تجربه خواب آرام با حلقه هوشمند

به گزارش مجله فناوری، حلقه هوشمند Thim ریشه مسائل بی خوابی و کم خوابی را ردیابی کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه، خوابی سرشار از آرامش و باکیفیت را به کاربران هدیه می دهد.این حلقه هوشمند که درهنگام خواب توسط کاربر پوشیده می شود، مدت زمان خواب و بیداری در طول خواب شبانه را رصد کرده و اطلاعات و داده های ثبت شده را از طریق تلفن همراه به کاربران ارسال می کند.

تجربه خواب آرام با حلقه هوشمند

این سیستم همچنین با شیوه بازآفرینی خواب مسائل خواب کاربران را تحت درمان قرار داده و آن را رفع می کند. به محض قرارگیری انگشتر در دست و تنها سه دقیقه پس از خواب کاربر، لرزشی بسیار ظریف در انگشت دست کاربر احساس شده و به آرامی وی را بیدار می کند. با ادامه این روند بدن شرطی شده و طبق گفته متخصصان بالینی به سهولت می تواند زمان خواب و بیداری خود را تحت کنترل بگیرد.

کاربران قادرند با ردیابی ریشه مسائل، به گونه ای آگاهانه کیفیت خواب خود را بررسی کرده و با پزشک متخصص خود درمیان بگذارند. این فناوری هر شب نمره ای از کیفیت خواب را به کاربر ارائه داده و الگوریتمی از پروسه خواب را برای وی تنظیم می کند. این الگوریتم توسط محققان متخصص در کلینیک های خواب مورد ارزیابی قرار گرفته و ریشه مسائل خواب کاربر مورد بررسی قرار می گیرد.

یکی دیگر از مؤلفه های کاربردی این فناوری لرزش صبحگاهی آن است. به محض روشن شدن هوا و فرا رسیدن زمان بیداری این سیستم لرزش بسیار ظریفی را در انگشت دست کاربر ایجاد کرده و با این اقدام وی را از خواب بیدار می کند. این رویه با گذشت زمان آرامش بی نظیری را به کاربر هدیه کرده و کسالت و بی تحرکی در هنگام بیدار شدن را برای همیشه رفع می کند. قیمت حلقه هوشمند Thim در حال حاضر در وب سایت های عمومی 199 دلار امریکا است.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 11

به "تجربه خواب آرام با حلقه هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه خواب آرام با حلقه هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید