تورنمنت فوتسال ایران به ما یاری می نماید، دنبال نتیجه گیری نیستیم

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، مارین برکی سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی درباره تورنمت بین المللی فوتسال ایران در مشهد، گفت: رقبای ما در مسابقات یورو کرواسی، روسیه و آذربایجان هستند. بنابراین تورنمنت ایران مسابقات بسیار خوبی برای ما خواهد بود تا آماده شویم چون حریفان قدرتمندی داریم.

تورنمنت فوتسال ایران به ما یاری می نماید، دنبال نتیجه گیری نیستیم

وی اضافه نمود: این مسابقات در واقع به رقابت های یورو که ماه ژانویه در پیش داریم شبیه است. ایران یک تیم در کلاس جهانی است. بلاروس هم مثل ما پیشرفت نموده است و کار دشواری خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی تاکید نمود: مشتاقانه منتظر مسابقات هستم. تورنمنت ایران به ما یاری می نماید تا برای مسابقات یورو آماده شویم.

برکی که گویا در جریان کاهش تعداد تیم های تورنمنت فوتسال مشهد (بعد از انصراف اوکراین و کویت) نیست، ادامه داد: با سه تیم قدرتمند بازی داریم. ایران تقریبا شبیه به روسیه است که در گروه ما واقع شده است. سبک بازی بلاروس هم شبیه روسیه است. سیستم بازی های تورنمنت ایران شبیه به مسابقات یورو است.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی در سرانجام گفت: ما به آنجا (ایران) می رویم تا تمام بازیکنان را امتحان کنیم. حتی بازیکنانی که در مرحله انتخابی فرصت زیادی نداشتند تا بازی نمایند. الان آنها این فرصت را در اختیار دارند. دنبال نتیجه گیری نیستیم و فقط می خواهیم بازیکنانمان را در شرایط سخت تست کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 100

به "تورنمنت فوتسال ایران به ما یاری می نماید، دنبال نتیجه گیری نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت فوتسال ایران به ما یاری می نماید، دنبال نتیجه گیری نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید