جردن باروز: پدر 4 فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی ندارم!

به گزارش مجله فناوری، جردن باروز پس از رسیدن به 7 طلای دنیا و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که 34 ساله و پدر 4 فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی و کناره گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.

جردن باروز: پدر 4 فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی ندارم!

به گزارش ایسنا، جردن باروز شب گذشته (آدینه) با فزونی مقابل محمد نخودی در فینال وزن 79 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا، به ششمین مدال طلای دنیا در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال های طلای دنیا و المپیک تبدیل گردد و جان اسمیت، کشتی گیر افسانه ای آمریکا را که 2 طلای المپیک و 4 طلای دنیا را در کارنامه خود دارد را پشت سر بگذارد.

جردن باروز پس از کسب این افتخار، گفت: احساس شگفت انگیزی دارم. از خداوند، خانواده ام، مربیان و حریفان تمرینی ام و همه کسانی که به من برای رسیدن به این افتخارات یاری کردند تشکر می کنم. مردم فقط قهرمانی ها را می بینند، اما پشت این افتخارات سخت کوشی و تعهد زیادی است و مردم به ندرت می توانند پشت صحنه یک قهرمان را ببینند. من از جان اسمیت تشکر می کنم که من را غیر مستقیم برای کسب این افتخارات تحت فشار قرار داد و باعث انگیزه من شد.

باروز با بیان این که به بازنشستگی فکر نمی کنم، اظهار داشت: قبل از هر مبارزه به خودم یادآوری می کنم که این راهی است که انتخاب نموده ام. این رنج انتخابی است که داشته ام، سخت و وحشتناک است، اما خداوند به من این توانایی و ابزار را داده است تا بتوانم از پس از این کار بربیایم. من 34 سال سن دارم و پدر 4 فرزند هستم. تقریبا یک دهه است که ازدواج نموده ام، اما هنوز در اوج قرار دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1644

به "جردن باروز: پدر 4 فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جردن باروز: پدر 4 فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید