خبرنگاران کشاورز: در فینال برای پیروزی به میدان خواهیم رفت

به گزارش مجله فناوری، تهران- خبرنگاران- کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: ما کاملا آماده ملاقات فینال لیگ برتر هستیم و برای پیروزی به میدان می رویم.

خبرنگاران کشاورز: در فینال برای پیروزی به میدان خواهیم رفت

محمد کشاورز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم گیتی پسند اظهار داشت: شرایط کلی تیم خوب است و همه بازیکنان سرحال هستند. ما کاملا آماده هستیم و برای پیروزی به میدان می رویم. بازیکنان، کادر فنی و مسوولان باشگاه نهایت کوشششان را به کار گرفتند تا همه چیز در بهترین شرایط قرار گیرد. امیدوارم با کوششی که همه اعضای باشگاه دارند، بتوانیم نماش خوبی در روز فینال داشته باشیم.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم گیتی پسند اصفهان، توضیح داد: متاسفانه اصغر حسن زاده را به دلیل 3 کارته شدن در اختیار نداریم و محمدرضا سنگ سفیدی نیز مصدومیتی جزئی دارد که امیدوارم شرایط او با کوشش پزشکان بهبود پیدا کند. با شناختی که من از سنگ سفیدی دارم، مطمئن هستم که به ملاقات فینال می رسد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره پیش بینی خود از ملاقات فینال، گفت: پیش بینی در خصوص این مسابقه بسیار کار سختی است. نسبت به اوضاع هر 2 تیم در شرایطی که بی تمرین و دور از شرایط مسابقه بودند، از این ملاقات انتظار کیفیت بالا ندارم. نبود تماشاگران در این ملاقات نیز بر کیفیت تاثیرگذار خواهد بود و باعث می گردد بازی هیجان بالایی نداشته باشد، اما امیدوارم بیننده های تلویزیونی از دیدن این ملاقات لذت ببرند.

وی توضیح داد: طبق پروتکلی که به ما اعلام کردند، 48 ساعت قبل از مسابقه فینال قرار است از بازیکنان و کادرفنی تست کرونا گرفته گردد و امیدوارم نه تنها بازیکنان ما بلکه تیم مس سونگون نیز مسئله ای از این بابت نداشته باشند.

ملاقات رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان 2 تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان پس از کش و قوس های فراوان قرار است در روز 30 خرداد و به میزبانی اصفهان و بدون حضور تماشاگران برگزار گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 573

به "خبرنگاران کشاورز: در فینال برای پیروزی به میدان خواهیم رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشاورز: در فینال برای پیروزی به میدان خواهیم رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید