خبرنگاران 385 میلیون تومان برای بهسازی مدارس بیرجند هزینه شد

به گزارش مجله فناوری، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 385 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مدارس شهرها و روستاهای مرکز استان هزینه شده است.

خبرنگاران 385 میلیون تومان برای بهسازی مدارس بیرجند هزینه شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدعلی واقعی روز پنجشنبه در آیین توزیع تجهیزات اداری، خوابگاهی و یاری آموزشی مدارس شهرستان بیرجند اضافه کرد: بهار سال جاری عملیات تعمیر، بازسازی و بازسازی سرویس های بهداشتی و آبخوری 60 مدرسه روستایی شهرستان بیرجند اجرایی شده است.

وی با اشاره به هزینه کرد سه میلیارد و 70 میلیون تومان برای تجهیز مدارس استان با هدف کیفیت بخشی به فرایند تعلیم و تربیت گفت: امروز یک هزار و 578 قلم تجهیزات آموزشی، یاری آموزشی، اداری و خوابگاهی با موضوع مدارس شبانه روزی در مدارس شهرستان بیرجند توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند هم گفت: این اقلام شامل جایگاه ثابت و گردان، دستگاه فتوکپی، کیت آموزشی، رایانه، میز و جایگاه دانش آموز، تشک، متکا، فرش، یخچال، تلویزیون، آب شیرین کن، جارو برقی، آبگرمکن و پتو است.

محمدحسین یکه خانی اضافه کرد: حدود 30 هزار دانش آموز دختر و پسر شهر و روستای مرکز استان در دوره های مختلف تحصیلی از مزایای این تجهیزات برخوردار شدند.

خراسان جنوبی با 11 شهرستان و 12 منطقه آموزشی بیش از 178 هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 546

به "خبرنگاران 385 میلیون تومان برای بهسازی مدارس بیرجند هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 385 میلیون تومان برای بهسازی مدارس بیرجند هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید