خداحافظی کوچه های منطقه 14 با نهرهای قدیمی

به گزارش مجله فناوری، شهردار منطقه 14 از طرح جمع آوری و تبدیل همه نهرهای قدیمی به کانیو در کوچه های دارالمومنین تهران به ویژه در بافت فرسوده برای تسهیل در تردد و بهداشت محیط زیست اطلاع داد.

خداحافظی کوچه های منطقه 14 با نهرهای قدیمی

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه14 در این باره گفت:پس از سال ها و برای تامین رضایت شهروندان، جوی های قدیمی در محله های منطقه، اصلاح و به نهرهای تازه تبدیل شد.

محمدامین سالاری پور با بیان اینکه اجرای عملیات جمع آوری انهار و تبدیل آن ها به کانیو کتابی، علاوه بر تسریع در تردد خودروهای شهروندان، در برطرف مسائل زیست محیطی اثر بخش است، اضافه کرد:با جمع آوری نهرهای بلااستفاده و ایجاد کانیو در کوچه ها، راهنمایی آب های سطحی میسر و دیگر اهالی شاهد آب ماندگی و آلودگی های زیست محیطی نخواهند بود.

وی با اشاره به اجرای کانیو کتابی و جدول در کوچه های پورآجی، میرداماد، عباسی و عسگری، خادمی، عبدالمحمدی، افضلی، معارفی و... اضافه کرد: بازسازی و اصلاح بیش از 1200 متر طول اجرای نهر از ابتدای سال تا کنون انجام شده و نظرسنجی های انجام شده حاکی از رضایت کامل شهروندان در اجرای این طرح است.

شهردار منطقه14 در ادامه با بیان اینکه یکی از طرح های توسعه محلی سال جاری بر اساس رفاه و رضایت مندی شهروندان، جمع آوری و بازسازی انهار قدیمی و تبدیل آنها به نهرهای تازه کتابی شکل است، یادآوری کرد: بنابراین فعالیت حوزه عمران به منظور مناسب سازی معابر و برطرف مسائل زیست محیطی با قوت انجام می گردد و در پروژه های توسعه محله ای جاری حدود 9 هزار متر اجرای نهر و جدول برای مناسب سازی کالبد شهری منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1764

به "خداحافظی کوچه های منطقه 14 با نهرهای قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی کوچه های منطقه 14 با نهرهای قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید