دولت ژاپن 2 هزار آیفون به مسافران محصور در کشتی مشکوک به ویروس کرونا اهدا کرد

به گزارش مجله فناوری، دولت ژاپن به 2000 مسافری که در یک کشتی تفریحی با موارد مشکوک به ویروس کرونا گیر افتاده اند، آیفونهایی اهدا نموده است. این گوشی ها با هدف بهبود ارتباط با پزشکان اهدا شده است.

دولت ژاپن 2 هزار آیفون به مسافران محصور در کشتی مشکوک به ویروس کرونا اهدا کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،این تلفن ها ارسال شده اند تا مسافران بتوانند برنامه ای را بارگیری نمایند که در آن می توانند از دولت درخواست دارو نموده و با پزشکان صحبت نمایند.

شاید برایتان سوال باشد چرا کاربران این برنامه را در تلفنهای پیشین خود نصب ننموده بودند؟ پاسخ این است که اگر تلفنهایشان در فروشگاههای اپلیکیشن کشورهایی غیر از ژاپن ثبت شده باشند ، ممکن است قادر نباشند برنامه را بارگیری نمایند. بر همین اساس است که دولت ژاپن روش جدیدی را برای استفاده از فناوری پیدا نموده است که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کارامد به نظر می رسد.

در سواحل ژاپن ، بیش از 3500 مسافر و اعضای خدمه بیش از یک هفته است که در یک کشتی تفریحی گیر نموده اند و تا کنون نیز نزدیک به 200 مورد ویروس کرونا شناسایی شده اند. قرار بود این سفر دو هفته ای 10 روز پیش به انتها برسد ، اما از آنجا که مقامات بهداشت ژاپن هنگام حضور قایق به بندر ، چندین مورد از ویروس را پیدا کردند ، همه مسافران در حالت قرنطینه قرار گرفته اند. مسافران توییت های مختلفی را درباره شرایط خوراک و استراحت خود در کشتی منتشر نموده اند و سعی در هشدار به رسانه های محلی در خصوص کمبود دارویی در کشتی را دارند.

اکنون در جدیدترین تحول، این تلفن ها با یک برنامه از پیش نصب شده توزیع شده اند که به افراد امکان می دهد دارو درخواست نمایند و مشاوره هایی با پزشکان ترتیب داده و از مسئولان بهداشتی نیز اطلاعات دریافت نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 191

به "دولت ژاپن 2 هزار آیفون به مسافران محصور در کشتی مشکوک به ویروس کرونا اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ژاپن 2 هزار آیفون به مسافران محصور در کشتی مشکوک به ویروس کرونا اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید