رقم دقیق افزایش حقوق ها معین شد

به گزارش مجله فناوری، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دولت لایحه ای برای ترمیم حقوق در ماه های به جای مانده سال ارائه نموده بود که مجلس شورای اسلامی تغییراتی در متن لایحه ایجاد کرد؛ در نشست علنی امروز مجلس، تصویب شد که لایحه برای آنالیز بیشتر به کمیسیون ارجاع و با مشارکت دولت نهایی گردد.

رقم دقیق افزایش حقوق ها معین شد

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه افزایش حقوق، مشمول کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری می گردد، اضافه کرد: جزئیات این لایحه در نشست امروز کمیسیون مورد آنالیز نهاده شد و درباره موارد اختلافی توافق شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: کوشش شد که سقف بودجه رعایت گردد هرچند امروز میزانی از سقف بیشتر شد، اما دولت انعطاف نشان داد تا این موضوع حل گردد و لایحه مذکور در صحن مطرح گردد.

میرکاظمی درباره میزان افزایش حقوق شرح داد: حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز 900 هزار تومان افزایش می یابد، برای عائله مندی 200 هزار تومان و برای هر فرزند 100 هزار تومان به حقوق اضافه خواهد شد. البته موضوعی تحت عنوان پرداخت بیشتر از 900 هزار تومان به بازنشستگان مطرح است که جمع بندی شد.

وی درباره زمان اجرایی شدن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری، گفت: نظر این است که از آنجاکه مبلغ افزایش، بیشتر شده، از مهرماه این موضوع اجرایی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1659

به "رقم دقیق افزایش حقوق ها معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم دقیق افزایش حقوق ها معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید