ساخت کتابخانه مرکزی ابهر صرفا به چند اسکلت محدود شده است

به گزارش مجله فناوری، احمد ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی ابهر یکی از پروژه های نیمه تمام ابهر است که بعد از گذشت 10 سال تنها سهم ابهری ها از آن چند اسکلت نیمه کاره است.

ساخت کتابخانه مرکزی ابهر صرفا به چند اسکلت محدود شده است

وی با اشاره به اینکه تکمیل و اتمام این پروژه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان ابهر است، گفت: انتظار داریم این پروژه در سفر دوم رئیس جمهور به استان مطرح گردد و اعتبار مشخصی به این پروژه اختصاص پیدا کند.

ذوالقدر با بیان اینکه کتابخانه مرکزی ابهر موقعیت مکانی مناسبی دارد، افزود: این کتابخانه دارای یک هزار و 637 متر مربع مساحت زمین است و قرار است با 2 هزار و 200 متر مربع زیر بنا در سه طبقه ساخته گردد.

وی با اشاره به اینکه بخش های متعددی براین این کتابخانه در نظر گرفته شده است، گفت: سالن جلسات و مخزن کتاب برای این کتابخانه طبق نقشه برنامه ریزی شده است که امیدواریم به مرحله اجرا برسد.

فرماندار ابهر با بیان اینکه توسعه کتابخانه ها و ایجاد مراکز مطالعاتی و اطلاعاتی برای کسب آگاهی مردم در یک جامعه می تواند نشانه ای از رشد فکری و فرهنگی مردم آن جامعه باشد، اضافه نمود: اهمیت کتابخانه از آن رو مورد تاکید است که هیچ چیز نمی تواند جای محتویات کتابخانه ها را که شامل کتاب و سایر مواد مکمل کتاب است.

کلنگ زنی بار نخست کتابخانه مرکزی ابهر در سال 89 در جایی نامناسب انجام شد که همین مکان یابی نامناسب، داد کتاب دوستان ابهری را درآورده و پروژه متوقف شد.

کلنگ مجدد این پروژه بار دیگر در سال 97 اما در مکان مناسب تر به زمین زده شد، ولی اینبار نیز بخت با پروژه یار نبوده و کمبود اعتبارات بر ادامه روند احداث آن تاثیر گذاشت و امروز این پروژه به دلیل نبود اعتبارات معطل مانده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1791

به "ساخت کتابخانه مرکزی ابهر صرفا به چند اسکلت محدود شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت کتابخانه مرکزی ابهر صرفا به چند اسکلت محدود شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید