سرمربی شهرداری گنبد: پنج بازیکن خوب تیم ابتدای فصل جدا شدند، شاید 2 خارجی بگیریم

به گزارش مجله فناوری، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد می گوید نداشتن بازیکنان سرعتی زن و با تجربه تیم یکی از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان بود.

سرمربی شهرداری گنبد: پنج بازیکن خوب تیم ابتدای فصل جدا شدند، شاید 2 خارجی بگیریم

به گزارش خبرنگاران، طاهر قره داشلی پس از باخت 3 بر صفر تیمش مقابل فولادمبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا به تیم سپاهان تبریک می گویم، ست اول را بد بازی کردیم؛ اما ست های دوم و سوم عملکرد خوبی داشتیم. ست دوم می توانستیم برنده بازی باشیم که اگر این رخ داده بود، شرایط بازی عوض می شد.

وی اضافه نمود: ست سوم هم بچه ها بازی خوبی داشتند؛ اما اشتباهات فردی زیادی داشتیم. مشکل سرعتی زن داریم، تیم کمبود سرعتی زن دارد و برای جا به جایی تعویض ها هم مشکل داشتیم. در بازی با سایپا عملکرد بهتری داشتیم و حتی می توانستیم پیروز میدان شویم. بازی برده را باختیم، در بازی امروز نیز در ست دوم توانایی برد داشتیم که اگر این اتفاق رخ می داد، احتمال برد در ست سوم نیز بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در مورد جانشین سعید مصطفی وند گفت: اگر بتوانیم بازیکنی جذب کنیم شرایط بهتر می گردد، با مسئولین باشگاه صحبتهایی مبنی بر گرفتن دو بازیکن خارجی داشته ایم، البته بازیکنی که در حد لیگ ایران باشد که اگر این مسئله عملی گردد شرایط بهتری خواهیم داشت.

قره داشلی با اشاره به شرایط والیبال در گنبد و بازیکن پروری این شهر در والیبال کشور افزود: ما پنج بازیکن خود را برای این فصل یکباره از دست دادیم، متین تکاور از بازیکنان جوان تیم ما بود که به سپاهان پیوسته، چند بازیکن خوب دیگر نیز داشتیم که قبل از اینکه باشگاه اقدام به بستن قراردادهای این فصل کند راهی تیم های دیگر شدند. اگر بازیکنان فصل قبل خود را داشتیم شرایط بهتربود و دستمان بازتر بود. بازیکنان جوان این فصل هم تجربه ندارند و بازی به بازی بهتر خواهند شد و باید روی آنها کار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1405

به "سرمربی شهرداری گنبد: پنج بازیکن خوب تیم ابتدای فصل جدا شدند، شاید 2 خارجی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شهرداری گنبد: پنج بازیکن خوب تیم ابتدای فصل جدا شدند، شاید 2 خارجی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید