بهاری: دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با بودجه ورزش آذربایجان غربی است

به گزارش مجله فناوری، مربی تیم فوتبال نود ارومیه اعلام کرد دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با بودجه کل ورزش استان آذربایجان غربی است.

بهاری: دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با بودجه ورزش آذربایجان غربی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی بهاری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در جام حذفی گفت: بازی فردا یک فرصت خوب می بینیم تا محصولات خودمان را به فوتبال ایران ارائه کنیم. باشگاه ما از سال 90 در قالب یک مدرسه فوتبال کارش را آغاز کرد و اکنون یکی از جوان ترین و بومی ترین تیم های ایران است و فردا می توانی این محصولات خودمان را در معرض دید بگذاریم.

وی اضافه نمود: بازی با استقلال بسیار سخت و نابرابر است نابرابر از این جهت که دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است.فردا یک جنگ نابرابر را شاهدیم اما ما روی همت و غیرت و کوشش و استعداد بازیکنان مان حساب می کنیم. بازیکنان ما از آموزشگاه تیم ما آمده اند و مال شهر ارومیه هستند و فردا می توانند توانمندی خودشان را در معرض دید قرار بدهند فارغ از هر نتیجه ای که بگیریم ما فردا خودمان را برنده بازی می دانیم زیرا بازیکنان و محصولات فوتبال خودمان را به نمایش می گذاریم.

بهاری توضیح داد: جهت خوبی را تیم نود ارومیه در 10 سال اخیر طی نموده است از مسؤولان امر می خواهم به ما یاری نمایند ما در سال 97 هم که با پرسپولیس بازی کردیم اشتباهات داوری به ضرر ما شد و یک بر صفر بازنده شدیم در همان سال پرسپولیس فینالیست آسیا شد اما اشتباهات داوری در آن بازی به ضرر تیم ما بود. ما یک تیم شهرستانی و مظلوم هستیم و در هر حال بازی فردا برای ما یک فرصت است و به نوعی هم جنگ نابرابر امیدوارم داوران باتجربه با دل و جرأت قضاوت نمایند تا حق به حق دار برسد.

وی در خصوص اینکه شما هم سرمربی تیم هستید و هم مدیرعامل گفت: آقای تاجدار سرمربی ما است که یک مسئله ای دارد و امیدوارم مشکلش حل گردد مدیرعامل باشگاه هم برادر بنده هستند اما کارهای اجرایی با خودم است و من به احترام رسانه ها و سازمان لیگ در نشست خبری امروز حاضر شدیم.

وی در خصوص اینکه شما می گویید دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه استان است اما در والیبال ارومیه دستمزدهای خوبی به آنها پرداخت می گردد گفت: بله ارومیه را با والیبال و سعید معروف می شناسند ارومیه مرکز والیبال و شهر عاشقان والیبال است سعید معروف لیونل مسی والیبال جهان است اما پرداختی های والیبال هم به آن شکل نیست. من هم اگر این حرف را زدم منظورم این است که این درد فوتبال ما است که تیمی از آذربایجان غربی استانی که باکری ها و امینی ها داشته 12 هزار شهید تقدیم این نظام نموده است تخصیص بودجه ورزشی اش ناعادلانه است باشگاه های صنعتی و دولتی از پول بیت المال استفاده می نمایند اما بودجه ورزش این استان کمتر از دستمزد بازیکنان استقلال و پرسپولیس است ارومیه شهرستانی با استعدادهای فراوان است من از این تریبون استفاده می کنم و امیدوارم مسؤولان وزارت ورزش و جوانان به استان های محرومی مثل ما نگاه ویژه ای داشته باشند. در ارومیه فرشاد احمدزاده، محمد زینالی را در فوتبال داشتیم فردا هم یک بازیکن 17 ساله به نام رستمی داشتیم اما من خواستار نگاه عدالت محور در فوتبال کشور هستیم.

بهاری در خصوص اینکه ممکن است تیم نود شگفتی خلق کند گفت: نود در مقطعی که در جام حذفی حضور داشته بازی های خوبی را انجام داده سال 97 با اشتباه داوری پرسپولیس به زور یک بر صفر ما را برد. پنالتی ما را نگرفتند محمد انصاری باید اخراج میشد در بازی با تراکتور هم 120 دقیقه با تراکتور کهکشانی و مصطفی دنیزلی مساوی کردیم و در پنالتی هشتم باختیم استقلال تیم قابل احترامی است در فوتبال هزار جور اتفاق ممکن است رخ بدهد اما ما به غیرت و توانایی بازیکنان مان ایمان داریم.

وی در خصوص شرایط تیم نود ارومیه در لیگ دو گفت: من فکر کنم ما تیم دوم جدول لیگ دو هستیم سه سال پیش هم به خاطر یک اشتباه بدهی سنگین فرناندز که به مجموعه نود ربط نداشت به تیم ما تحمیل شد و یک فصل با پنجره بسته بازی کردیم و به لیگ دو سقوط کردیم اما هدف مان این است که دوباره به لیگ یک بیاییم اکنون هم با یک بازی کمتر و یک امتیاز اختلاف تیم دوم جدول هستیم ما می خواهیم به لیگ برگردیم و طرفداران مان را مسرور کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1444

به "بهاری: دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با بودجه ورزش آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاری: دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با بودجه ورزش آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید