استقلال و پرسپولیس قید آسیایی شدن را بزنند

به گزارش مجله فناوری، پیش از این و بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا، این بحث مطرح شد که محرومیت آنها به این فصل محدود نمی گردد و ممکن است فصل آینده هم خبری از این دو تیم در آسیا نباشد. خبری که کاظم اولیایی به عنوان یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای، در گفت و گوی تلویزیونی حدودا دو هفته قبلش، آن را تائید کرد و گفته بود که تیم های استقلال و پرسپولیس با این ریل گذاری، سال آینده هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شوند و منطق می گوید با پنهان کردن بدهی های اقتصادی و اقتصادیاتی و اجرای قوانین دولتی، به جایی نمی رسیم.

استقلال و پرسپولیس قید آسیایی شدن را بزنند

حالا و در شرایطی که وزارت ورزش و مدیران سرخابی مانور زیادی روی واگذاری بخشی از سهام استقلال و پرسپولیس به طرفدارانشان نموده اند، کاظم اولیایی در مصاحبه جدیدش، پس از مصاحبه با برنامه صبحگاهی شبکه سه و برنامه ورزش ایران رادیو ایران برای بار سوم طرفداران این دو تیم را شوکه نموده و گفته آنها باید قید حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا چند سال آینده را بزنند.

اولیایی گفت: این شیوه خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال، با تأکید بر اینکه 90 درصد از سهام دو باشگاه، دولتی است، باعث می گردد که سرخابی ها تا سالیان سال دیگر نتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. چون در این فرایند ما اعتراف نموده ایم که این باشگاه ها دولتی هستند و علاوه بر این درصدی از سهام هر دو باشگاه متعلق به وزارت اقتصاد و دارایی است که این هم به نوعی مالکیت مشترک به شمار میرود و از این نظر هم برای دو باشگاه دردسرساز خواهد شد. با این حساب تا سال های سال، پرسپولیس و استقلال نمی توانند در آسیا بازی نمایند. متأسفانه هر چقدر هم در این رابطه به آقایان هشدار دادیم، توجهی به آن نکردند و کسی اصلاً به حرف ما گوش نکرد.

منبع: ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1583

به "استقلال و پرسپولیس قید آسیایی شدن را بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس قید آسیایی شدن را بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید