سریع ترین آرایش را به شما آموزش می دهیم

به گزارش مجله فناوری، همه خانم ها به آرایش کردن علاقه دارند و دوست دارند همواره زیبا باشند؛ اما گاهی زمان کافی برای یک آرایش کامل ندارند؛ بنابراین دنبال راهی برای زیبایی در زمان کم هستند.

سریع ترین آرایش را به شما آموزش می دهیم

برای یک آرایش سریع باید به چند نکته مهم توجه کنید. با رعایت این نکات در وقتتان صرفه جویی نموده و در کمترین زمان زیباتر می شوید. در این مطلب از مجله اینترنتی خبرنگاران یک روش ساده برای آرایش سریع را برای شما توضیح می دهم.

نکات مهم برای یک آرایش سریع

همراه ما باشید تا مراحل این آرایش مجذوب کننده را برایتان توضیح دهیم.

تمیزکردن و مرطوب کردن پوست

  • اولین مرحله برای یک آرایش سریع آن است که ابتدا پوست خود را با یک محصول تمیزکننده ملایم شستشو دهید.
  • سپس یک کرم رطوبت بخش یا لوسیون را به پوست خود بمالید و آن را به خوبی ماساژ دهید تا پوست شما مرطوب گردد.

کانسیلر و پودر صورت

  • اگر احتیاج به پوشاندن عیوب مانند لکه های قرمزی دور چشم دارید، از یک کانسیلر بهره ببرید. آن را به محل مورداحتیاج بمالید.
  • سپس از یک پودر صورت سبک بهره ببرید تا لکه ها و براقی پوستتان را کاهش دهید. پودر را به طور یکنواخت بر روی صورت خود بپاشید.

خط چشم

  • اگر می خواهید چشمانتان را در آرایش سریع بیشتر تحت تأثیر قرار دهید، از یک خط چشم مشکی یا قهوه ای بهره ببرید. خط چشم را در امتداد خط مژه بر روی دو چشم خود بکشید.
  • اگر می خواهید طبیعی تر به نظر برسید، می توانید از یک مداد چشم قهوه ای یا رنگی به رنگ چشمتان بهره ببرید.

رژ لب

  • برای آرایش سریع از رژ لب در رنگی که دوست دارید بهره ببرید. آن را به لطافت روی لب هایتان بمالید.

رژگونه

  • اگر می خواهید روشنایی و تازگی به چهره تان ببخشید، از رژگونه بهره ببرید. رژگونه را به خوبی روی گونه هایتان بمالید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید.

ریمل زدن برای آرایش سریع

  • برای افزایش طول و حجم مژه هایتان، از ماسکارا (ریمل) بهره ببرید. ماسکارا را از ریشه مژه ها تا پایان بمالید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید. در صورت تمایل، می توانید چندلایه ماسکارا بزنید.

ابرو

  • با استفاده از قلم ابرو یا پودر ابرو، ابروهایتان را ترسیم کنید و آن ها را شکل دهید. به طور ملایم و با حرص، ابروهایتان را پر کنید و تنظیم کنید.

روشن کننده

  • در نهایت، اگر می خواهید روشنایی و مجذوب کنندهیت بیشتری به چهره تان ببخشید، از یک روشن کننده در نقاط برجسته صورت بهره ببرید. روشن کننده را روی قسمت های بالای سیب های خداقوت، درون داخل چشم، نوک بینی و قسمت بالای لب ها بمالید و آن را به خوبی بپاشید.

این روش ها برای یک آرایش سریع و طبیعی مناسب هستند. البته، همواره بهتر است باتوجه به احتیاجها و محدودیت های شخصی خود، از محصولات و روش های مناسب برای خود بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی خبرنگاران مطلب چگونه با سرکه سیب موهای خود را تقویت کنیم؟ را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1761

به "سریع ترین آرایش را به شما آموزش می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین آرایش را به شما آموزش می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید