سنگ سفیدی: سرمربی تیم ملی همواره جوانان را به اردو دعوت می نماید

به گزارش مجله فناوری، بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: سرمربی تیم ملی همواره با برنامه جوانان را به اردوی تیم ملی دعوت می نماید و من امیدوارم در دیدار های بعدی پیروز شویم.

سنگ سفیدی: سرمربی تیم ملی همواره جوانان را به اردو دعوت می نماید

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با ، درباره بازی روز سه شنبه با تیم ملی حفاری اهواز در رقابت های لیگ برتر گفت: ملی حفاری از تیم های بسیار خوب و ریشه داری است. همان طور که می دانید ما در دیدار رفت برابر آن ها شکست خوردیم و به همین دلیل می خواهیم در بازی روز سه شنبه نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم. تیم ما بعد از بازی با هایپرشهر تمرینات سختی را انجام داده و در کوشش هستیم تا خود را برای رقابت با ملی حفاری آماده کنیم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه کامل این بازی را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه درباره وضعیت تیم ملی فوتسال تا قبل از شروع رقابت های جام ملت های آسیا گفت: طبق برنامه ریزی اجرا شده قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان کمتر از 1 ماه دیگر در رقابت های چهار جانبه مشهد شرکت کند که در آن جا تیم های خوبی مثل اوکراین، بلاروس، اسلواکی حضور دارند و بازی با این تیم ها می تواند به ما قبل از شروع جام ملت های آسیا بسیار یاری کند.

تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است

او اضافه کرد: همان طور که می دانید تیم ملی اخیراً در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کرد و توانست در آن جا با حضور بازیکنان جوان و آینده دار بسیار خوب نتیجه بگیرد و همین امر زنگ خظر را برای اکثر بازیکنان با تجربه به صدا در آورد، زیرا اگر بازیکنان با تجربه کمی ضعیف کار نمایند این جوانان می توانند به راحتی جای آن ها را در ترکیب تیم ملی پر نمایند. به نظر من محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی همواره با برنامه جوانان را به اردوی تیم ملی دعوت می نماید و من امیدارم که با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه که در ترکیب تیم ملی حضور دارند بتوانیم در رقابت های جام ملت های آسیا پیروز باشیم تا بتوانیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی لیتوانی را کسب کنیم.

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین درباره بازیکنان ایرانی که در خارج از کشور بازی می نمایند گفت: اکثر این بازیکنان به خاظر مسائل اقتصادی که دارند مجبور هستند در خارج از ایران بازی نمایند، زیرا خارج از ایران از لحاظ اقتصادی برای بازیکنان بهتر است و به نظر من بازیکنانی که در خارج از ایران مشغول به بازی هستند کار درستی را انجام می دهند، زیرا آن ها باید بتوانند خود را از لحاظ شرایط اقتصادی تامین نمایند.

برای من بحث اقتصادی زیاد اهمیت ندارد

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره این که آیا تا به حال پیشنهادی از خارج کشور داشته است گفت: بله یک دوره به من هم پیشنهاداتی شد، اما من تمام آن پیشنهادات را رد کردم، زیرا مسائل اقتصادی برای من زیاد اهمیت ندارد. شاید برای یک بازیکن مسئله اقتصادی مهم باشد، ولی برای من بحث اقتصادی مهم نیست و من سعی می کنم پیشنهاداتی که قبول می کنم بیشتر بر روی اسم و اصالت باشگاه باشد تا موضوع اقتصادی آن و من امیدوارم که بازیکنانی که در خارج از ایران بازی می نمایند پیروز باشند، زیرا پیروزیت آن ها باعث می گردد نام کشورمان در جهان سربلند باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 53

به "سنگ سفیدی: سرمربی تیم ملی همواره جوانان را به اردو دعوت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ سفیدی: سرمربی تیم ملی همواره جوانان را به اردو دعوت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید