درخواست خطیبی از مسئولان: دست من را باز بگذارید تا آلومینیوم را به سطح سپاهان و فولاد برسانم

به گزارش مجله فناوری، سرمربی آلومینیوم اراک از مسئولان استان اراک خواست دستش را باز بگذارند تا تیم آلومینیوم را از لحاظ ساختاری به سطح سپاهان و فولاد برساند.

درخواست خطیبی از مسئولان: دست من را باز بگذارید تا آلومینیوم را به سطح سپاهان و فولاد برسانم

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل سپاهان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی اظهار کرد: به مردم اراک و هواداران تبریک می گویم که همه جوره پشت تیم ما بودند. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، برنده بازی است. ما در نیمه اول بهتر بازی کردیم و تمام راه ها را بسته بودیم. برنامه داشتیم اما استرس به بازیکنان اجازه نداد که بتوانیم بیش تر موقعیت سازی کنیم.

او ادامه داد: خیلی خوشحالم که بازیکنان آلومینیوم غیرت، تعصب و تعهد دارند و این برای من خیلی مهم است. از تک تک آن ها تشکر می کنم که بازی به این بزرگی را بردند. سپاهان تیم بزرگ و همیشه مدعی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. آن ها دو تیم کامل دارند اما با وجود این که یکی دو بازیکن ما اولین بازی شان بود، آمدند و بهترین بازی شان را انجام دادند. این تیم دوست داشتنی است و تمام مردم اراک، آلومینیوم را دوست دارند. حتی هواداران دیگر تیم ها هم از این تیم به نیکی یاد می کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک اضافه کرد: باید به این تیم بها داد و با این که مسئولان برای این تیم بسیار کار کردند اما خواهشم این است این کمک دو برابر شود چون آلومینیوم آن شخصیت را دارد که پیروز تر باشد. این بازیکنان در قلب من جا دارند و باید به آن ها تبریک بگویم. ما باید بزرگ و حرفه ای فکر کنیم. من در اروپا و تیم های عربی بازی کردم و در ایران هم در تیم های بزرگی کار کردم. اولویت اولم ساختار و حرفه گری است و امیدوارم مسئولان در این راستا بیش تر به من کمک کنند. این تیم می تواند حرفه ای شود و در سطح اول آسیا هم باشد.

او با بیان این که همه یک دل بودیم و تیم را به لیگ برتر آوردیم و تیم در لیگ برتر هم شخصیت پیدا کرد گفت: برگشتم به آلومینیوم به خاطر این است که دیگر آن شخصیت را از دست ندهیم چون واقعا برای این تیم زحمت کشیدم و دوست دارم یک یادگاری دیگر در اراک بگذارم. مسئولان دست من را باز بگذارد تا در یک نیم فصل ایرالکو را سپاهان و فولاد کنم و از لحاظ ساختاری به شرایط ایده آلی برسانم چون این جا پتانسیل دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1474

به "درخواست خطیبی از مسئولان: دست من را باز بگذارید تا آلومینیوم را به سطح سپاهان و فولاد برسانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست خطیبی از مسئولان: دست من را باز بگذارید تا آلومینیوم را به سطح سپاهان و فولاد برسانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید