ضرورت احیای گردشگری خلخال با ایجاد زیرساخت های گردشگری

به گزارش مجله فناوری، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در سفر به شهرستان خلخال به احیای گردشگری این شهرستان با ایجاد زیرساخت های لازم تأکید کرد.

ضرورت احیای گردشگری خلخال با ایجاد زیرساخت های گردشگری

از سفر با سفر به کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، مدیر کل میراث فرهنگی استان در ملاقات با فرماندار شهرستان خلخال با بیان اینکه شهرستان های خلخال و مشگین شهر به دلیل بهره مندی از آثار ارزشمند تاریخی مربوط به هزاره اول و دوم میلادی، دو قطب میراث فرهنگی استان اردبیل به شمار می فرایند، گفت: ناگفته نماند که جاذبه های طبیعی شهرستان خلخال نیز در نوع خود بی بدیل است.

کریم حاجی زاده با تأکید بر احیای گردشگری شهرستان خلخال با بهره برداری صحیح از فرصت های غنی گردشگری این شهرستان، ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج و جذب سرمایه گذار، افزود: با برنامه ریزی های اجرا شده کوشش شده تا سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت گردشگری خلخال ورود پیدا نموده تا در آینده این شهرستان به یکی از قطب های گردشگری استان تبدیل گردد.

فرماندار خلخال نیز توسعه صنعت گردشگری در شهرستان خلخال را یک فرصت شغلی مناسب برای رونق مالی این شهرستان دانست وگفت: توسعه صنعت گردشگری شهرستان نیز با فراهم کردن زیر ساخت های لازم از جمله احتیاجهای اولیه گردشگران محقق خواهد شد.

فریدون بابایی بناهای فرهنگی و تاریخی، روستاهای هدف گردشگری و مناطق کوهستانی و جنگلی را از جمله جاذبه های گردشگری خلخال معرفی کرد و خواهان معین تکلیف شرایط سرمایه گذاری منطقه نمونه گردشگری اندبیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 223

به "ضرورت احیای گردشگری خلخال با ایجاد زیرساخت های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت احیای گردشگری خلخال با ایجاد زیرساخت های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید