عضو ارشد حزب تحریک انصاف از تجزیه قریب الوقوع حزب مردم اطلاع داد

به گزارش مجله فناوری، رهبر اپوزیسیون در مجلس سند گفت عملکرد ضعیف و اختلافات داخلی حزب مردم به اوج رسیده و به زودی این حزب تجزیه خواهد شد.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف از تجزیه قریب الوقوع حزب مردم اطلاع داد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، فردوسی شمیم نقوی رهبر اپوزیسیون در مجلس سند و عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: پس از رسوایی های اقتصادی سران حزب نواز و مردم اینک نوبت مراد علی شاه سروزیر ایالت سند است که در مقابل قانون جوابگو باشد.

وی توضیح داد: ما طبق قانون با وی برخورد و می کنیم و مستنداتی نیز از وی در اختیار داریم که نشان می دهد مراد علی شاه دست به فساد اقتصادی زده است.

نقوی گفت: حزب مردم با مسائل زیادی روبرو است و نتوانسته توقع کارمندان خود را برآورده کند، آنها منتظر دیدن عملکرد این حزب هستند.

رهبر اپوزیسیون در مجلس سند گفت: احزاب اپوزیسیون در حالی مدعی حذف عمران خان از صحنه قدرت هستند که خود درگیر بزرگترین مسائل داخلی شده اند.

وی تاکید نمود: به زودی حزب مردم نیز تجزیه می گردد و بعضی سران این حزب به صورت جداگانه تشکیل حزب خواهند داد.

این در حالی است که بعضی از احزب اپوزیسیون خواهان استعفای عمران خان از صحنه قدرت شده و مدعی هستند به زودی نمایندگان مجلس برای حذف نخست وزیر پاکستان اقدام خواهند کرد.

طی یک سال اخیر سران حزب نواز و مردم از جمله نواز شریف و آصف علی زرداری به فساد اقتصادی متهم شده و روانه زندان شدند.

حذف شدن این چهره های شناخته شده از سیاست باعث روی کارآمدن مهره های جوان تر شد و این موضوع عملا دو حزب بزرگ پاکستان که را توقع می رفت اپوزیسیونی کارآمد و قوی باشند را به حاشیه راند.

اخیرا در صحنه سیاسی پاکستان فضل الرحمان رئیس حزب جمعیت علمای اسلام داعیه دار رهبری اپوزیسیون شده ولی طی دوبار اقدام خود علیه دولت پاکستان شکست خورده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 125

به "عضو ارشد حزب تحریک انصاف از تجزیه قریب الوقوع حزب مردم اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو ارشد حزب تحریک انصاف از تجزیه قریب الوقوع حزب مردم اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید