عمل جراحی موفقیت آمیز هندرسون، هافبک لیورپول تا ماه آوریل خانه نشین شد

به گزارش مجله فناوری، هافبک انگلیسی تیم فوتبال لیورپول تا ماه آوریل قادر به همراهی تیم تحت راهنمایی یورگن کلوپ نخواهد بود.

عمل جراحی موفقیت آمیز هندرسون، هافبک لیورپول تا ماه آوریل خانه نشین شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، جردن هندرسون که در دربی مرسی ساید از ناحیه ماهیچه نزدیک کننده در ران پای خود دچار مصدومیت شده بود، با اعلام رسمی باشگاه لیورپول عمل جراحی اش موفقیت آمیز بوده است. این باشگاه مدت زمان دوری این هافبک انگلیسی از میادین را اعلام نکرد، اما سایت بلیچر ریپورت گفت، هندرسون تا اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین 1400) به دور از میادین خواهد بود.

سایت نشریه انگلیسی گاردین هم از دوری شش تا هشت هفته ای کاپیتان لیورپول اطلاع داد. بر اساس این گزارش؛ هندرسون 30 ساله بازی حساس با چلسی در لیگ برتر را از دست خواهد داد و بازی برگشت با لایپزیگ در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از جمله بازی هایی است که این هافبک انگلیسی در آنها غایب خواهد بود.

در صورتی که لیورپول به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند، حضور هندرسون در آن ملاقات نیز در هاله ای از ابهام خواهد بود. او همچنین بازی های تیم ملی انگلیس مقابل تیم های سن مارینو، لهستان و آلبانی در مرحله انتخابی جام دنیای 2022 را نیز از دست خواهد داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1019

به "عمل جراحی موفقیت آمیز هندرسون، هافبک لیورپول تا ماه آوریل خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمل جراحی موفقیت آمیز هندرسون، هافبک لیورپول تا ماه آوریل خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید