تور آلمان ارزان: فشار آلمان به فراوری کنندگان موبایل برای افزایش مدت زمان پشتیبانی

به گزارش مجله فناوری، آلمان خواستار اجرای طرحی است که طبق آن فراوری نمایندگان موبایل باید آپدیت های امنیتی را تا 7 سال برای دستگاه ها فراهم نمایند.

تور آلمان ارزان: فشار آلمان به فراوری کنندگان موبایل برای افزایش مدت زمان پشتیبانی

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

طبق گزارشی تازه دولت فدرال آلمان مشغول مذاکره با کمیسیون اتحادیه اروپا است تا فراوری نمایندگان موبایل را ملزم کند 7 سال آپدیت امنیتی و قطعات یدکی را برای موبایل ها فراهم نمایند.

طرح پیشنهادی آلمان، 2 سال طولانی تر از طرح کمیسیون است و به این ترتیب چرخه پشتیبانی از موبایل ها شباهت بیشتری به رایانه ها می یابد.

هر دو طرح پیشنهادی با مقاومت فراوری نمایندگان موبایل روبرو شده است. گروه دیجیتال یوروپ معتقد است طرح پشتیبانی مذکور باید 3 ساله باشد و می خواهد پشتیبانی از قطعات یدکی هم به نمایشگر و باتری محدود گردد. به این ترتیب دوربین، بلندگو و بخش های دیگر جزو آن نمی شوند.به عبارت دیگر این گروه برای حفظ شرایط کنونی در حال کوشش است.

دیجیتال یوروپ یک گروه حامی صنعت است که اپل، گوگل و بعضی از شرکت های عضو آن هستند.

هرچند اپل به طور معمول تا 5 سال آپدیت های امنیتی و ویژگی های معمول را ارائه می نماید اما بسیاری از فراوری نمایندگان اندروید خدمات پشتیبانی بیش از 3 سال ارائه نمی نمایند.

طبق طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا تمدید پشتیبانی از سیستم های موبایل حیاتی است و احتمالاً از 2023 میلادی اجرایی گردد. هدف این طرح استفاده طولانی تر از دستگاه های موبایل برای حفظ محیط زیست است. به این ترتیب عمر استفاده از موبایل دو برابر بیشتر از شرایط فعلی (2.5 تا 3.5 سال) خواهد بود.

از سوی دیگر چنین طرحی به حفظ امنیت دستگاه ها هم یاری می نماید.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1286

به "تور آلمان ارزان: فشار آلمان به فراوری کنندگان موبایل برای افزایش مدت زمان پشتیبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: فشار آلمان به فراوری کنندگان موبایل برای افزایش مدت زمان پشتیبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید