فعالیت تمام مدارس غیردولتی در ایام تعطیلات کرونا رصد می شود ، تغییر در شهریه ضرورتی ندارد

به گزارش مجله فناوری، رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: عدم ارائه آموزش مناسب در این ایام تعطیل یک تعلل و حتی تخلف است و اگر اولیای دانش آموزان با چنین تخلفی روبرو شدند برای پیگیری موضوع می توانند مراتب را به شماره تلفن 4317 اعلام کنند.

فعالیت تمام مدارس غیردولتی در ایام تعطیلات کرونا رصد می شود ، تغییر در شهریه ضرورتی ندارد

مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، با بیان اینکه از طریق اپلیکیشن مخصوصی تمام فعالیت های آموزشی مدارس غیردولتی رصد می شود، گفت: اپلیکیشنی را طراحی کرده ایم که از طریق آن در جریان فعالیت مدارس در هر نقطه از کشور و فعالیت هایی که در زمینه آموزش های آنلاین و آفلاین انجام می شود قرار می گیریم. همچنین مدیران را در سراسر کشور موظف کرده ایم که بر امر آموزش مدارس و مراکز غیردولتی در این ایام نظارت کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه معلمان درحال ارائه آموزش هستند وجریان آموزش در این ایام فعال وپویا است، موسسین و مدیران مدرسه موظف شده اند که حقوق معلمان را پرداخت کنند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی بیان کرد: عدم ارائه آموزش مناسب در این ایام تعطیل یک تعلل وکوتاهی وحتی تخلف است و اگر اولیای دانش آموزان با چنین تخلفی روبرو شدند برای پیگیری موضوع می توانند مراتب را به شماره تلفن 4317 اعلام کنند.

زینی وند درباره پرداخت شهریه مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: همان طور که اشاره شد فرایند آموزش در مدارس غیردولتی تعطیل نشده است بلکه به دلیل شرایط خاص این روز ها از حالت حضوری به سمت آموزش الکترونیک سوق یافته و بنابراین با توجه به فعالیت معلمان در این ایام که حتی برخی هم عنوان کرده اند که کارشان بیشتر هم شده است تغییر در شهریه مدارس غیردولتی ضرورتی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 440

به "فعالیت تمام مدارس غیردولتی در ایام تعطیلات کرونا رصد می شود ، تغییر در شهریه ضرورتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تمام مدارس غیردولتی در ایام تعطیلات کرونا رصد می شود ، تغییر در شهریه ضرورتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید