فواید نارنگی برای دیابتی&zwnj ها

به گزارش مجله فناوری، متخصصان تغذیه معتقدند خوردن چهار عدد نارنگی در روز برای درمان دیابت و کاهش وزن مفید است.

فواید نارنگی برای دیابتی&zwnj ها

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، بسیاری از پزشکان معتقدند که هر فرد می تواند روزانه چهار عدد نارنگی میل کند که البته باید برای جذب همه فواید آن رگه های سفید نارنگی را هم بخورد.

به گفته پزشکان این نوع مرکبات به طور کلی مفید و سالم هستند؛ زیرا حاوی مقدار زیادی ویتامین C بوده و در مقابل مقدار کالری آن کم است.

در پاسخ به سوالی درباره تعداد نارنگی هایی که هر فرد می تواند در روز میل کند، یک متخصص تغذیه در مرکز ملی تحقیقات پزشکی غدد درون ریز وزارت بهداشت روسیه می گوید: خوردن چهار نارنگی در روز بسیار مفید است.

کاترینا بورلیوا، یک متخصص دیگر تغذیه نیز گفت: نارنگی کالری کمی دارد و از این رو مصرف آن به کسانی که قصد کاهش وزن دارند، توصیه می گردد.

بورلیوا شرح داد: نارنگی حاوی مقدار نسبتاً زیادی ویتامین C، ویتامین های گروه B و A و همچنین کاروتن، کلسیم، منیزیم، فسفر و در کل حاوی حدود 10 تا 15 ویتامین و مواد معدنی است.

او به لزوم خوردن رگه های سفید در مرکبات تاکید نمود و اضافه نمود: این فیبر ها به فرایند ساده جذب کربوهیدرات یاری می نمایند که این فرآیند برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

بورلیوا گفت: افرادی که به بیماری های گوارشی و همچنین بیماری های آلرژیک مبتلا هستند، نباید نارنگی و به طور کلی مرکبات مصرف نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 871

به "فواید نارنگی برای دیابتی&zwnj ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید نارنگی برای دیابتی&zwnj ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید