قیمت یخچال ساید بای ساید از برترین برندهای بازار

به گزارش مجله فناوری، ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از انواع یخچال فریزر است که در آن بخش یخچال و بخش فریزر در کنار هم قرار گرفته و به هم چسبیده اند و می توان آن را نوع پیشرفته یخچال دوقلو دانست. یخچال های ساید هواداران زیادی در بازار دارند و انتخاب اول بسیاری از تازه عروسان و خانواده های ایرانی هستند.

قیمت یخچال ساید بای ساید از برترین برندهای بازار

یکی از مهمترین ویژگی یخچال های ساید بای ساید این است که ظرفیت بالایی داشته و می توان حجم زیادی از مواد غذایی را در داخل آن ها ذخیره و نگهداری کرد و این ویژگی در کنار طراحی ظاهری مدرن از دلایلی هستند که با وجود بالا بودن قیمت یخچال ساید بای ساید بسیاری از مشتریان را به خرید آن ترغیب می نماید.

معمولا مقدار حجم و ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید در سطح جهان ثابت است و برحسب فوت مشخص می گردد، بعلاوه از لحاظ عرض و ارتفاع هم معمولا یکسان هستند. توجه داشته باشید که مقدار عمق دستگاه مهم است که مشخص نماینده ظرفیت آن می باشد و یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت یخچال تلقی می گردد. برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت در مقایسه با قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 32 فوت با داشتن ویژگی های یکسان، کمتر است.

یخچال های ساید بای ساید در ظرفیت های گوناگون 26، 27 ،28 ،30 ، 32 و غیره طراحی و فراوری می شوند که می بایست مقدار ظرفیت دستگاه را متناسب با تعداد اعضای خانواده، احتیاج و شرایطتان انتخاب کنید. اگر مستاجر هستید و در آپارتمان زندگی می کنید برترین گنجایش برای شما یخچال فریزر ساید 28 فوت و کمتر از آن است چرا که جابجایی راحت و آسانی دارند و در اسباب کشی به مشکل بر نمی خورید.

مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

قیمت ساید بای ساید نسبت به دیگر مدل های یخچال فریزر بالاتر است در نتیجه چون هزینه زیادی را در زمان خرید صرف خواهید کرد لازم است که قبل از خرید تحقیقات زیادی کنید و به خوبی مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید را بدانید که در ادامه به توضیح آنها پرداخته ایم.

معایب یخچال ساید بای ساید

1- ابعاد و میزان فیزیکی یخچال ساید بزرگ است در نتیجه فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می نمایند از طرفی همین مورد سبب جابه جایی سخت این محصولات هم شده است.

2- بالا بودن قیمت ساید بای ساید یکی دیگر از معایب آن است البته قیمت ساید بای ساید ایرانی نسبت به نمونه های خارجی بهتر است برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید جی پلاس یا قیمت یخچال ساید بای ساید هیمالیا 32 فوت از قیمت ساید بای ساید ال جی با همین مقدار گنجایش کمتر می باشد.

3- در بعضی از مدل ها فضای داخلی یخچال باریک است در نتیجه در زمان جای دادن خوراک های بزرگ در داخل یخچال ممکن است به مشکل بر بخورید.

مزایای یخچال فریزر ساید بای ساید

1- گنجایش مناسب و کافی جهت ذخیره کردن مواد غذایی را دارند و بخش داخلی دستگاه به گونه ای تقسیم بندی شده است که می توان مواد غذایی را به خوبی در داخل دستگاه جای داد و دسترسی راحت تر و سریع تری به آنها داشت.

2- یخچال های ساید به آپشن و قابلیت های متنوعی نظیر آبسردکن، یخساز، نمایشگر دیجیتالی، قفل کودک، انجماد سریع و .. مجهز هستند و به خوبی جوابگوی خواسته های آن دسته از افرادی هستند که در پی یخچال فریزری پیشرفته و کامل می باشند.

3- طراحی ظاهری شیک و جذابی دارند و به آشپزخانه ها نمای بسیار زیبا و شیک را می بخشند.

4- تنوع مدل یخچال های ساید بای ساید بسیار بالا است و در انواع معمولی، هوم بار دار، دور این دور، درب فرانسوی و ... در بازار موجود هستند در نتیجه شما حق انتخاب بیشتری براساس سلیقه و دیگر معیارهای خود خواهید داشت.

قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه سل

فروشگاه های بسیار زیادی در زمینه فروش انواع یخچال ساید بای ساید به صورت حضوری و یا در بستر مجازی فعالیت دارند که در تمامی آنها یخچال ساید بای ساید قیمت یکسانی ندارد برای مثال ممکن است قیمت ساید سامسونگ rs25، قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 123 و یا قیمت ساید اسنوا 2261ss در فروشگاهی بالاتر از دیگر فروشگاه ها باشد بنابراین در انتخاب فروشگاه هم توجه لازم را باید داشته باشید تا از یک مکان به قول معروف گران فروش خرید خود را انجام ندهید.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر و مشتری مدار است که سابقه درخشانی را در زمینه فروش انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر دارد. در فروشگاه سل قیمت ساید بای ساید الکترواستیل، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو، قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی، قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا و دیگر برندهای ایرانی و خارجی مناسب ترین قیمت بازار است. در نتیجه مشتریان عزیز می توانند به وسیله فروشگاه سل، ساید بای ساید دلخواه خود را با قیمتی مناسب تر از دیگر مکان ها خریداری نمایند.

دیگر مزایا و خدمات با ارزش فروشگاه اینترنتی سل برای مشتریان شامل تضمین کیفیت کالا، ارائه اطلاعات جامع از مدل های مختلف، ارسال سریع کالا و امکان خرید اقساطی ساید بای ساید می گردد.

فروش اقساطی ساید بای ساید در فروشگاه سل

قیمت یخچال اسنوا، قیمت یخچال دوو، قیمت یخچال سامسونگ و دیگر مارک ها در مدل های ساید بای ساید بالاست به طوری که بسیاری از افراد توان خرید نقدی این محصول را ندارند در واقع ساید بای ساید را می توان یکی از گران ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار دانست.

فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر فروش نقد در زمینه فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید اسنوا، فروش اقساطی ساید بای ساید دوو، فروش اقساطی ساید الکترواستیل، فروش اقساطی یخچال امرسان و دیگر برندها هم فعالیت دارد. فروشگاه سل فروش یخچال اقساطی را با شرایطی کاملا منصفانه و ایده آل برای تمامی اقشار جامعه که در نقاط مختلف ایران ساکن هستند انجام می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط و جزئیات خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید ال جی، اسنوا، دوو، سامسونگ و غیره تنها کافیست با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید تا هدایت لازم در این زمینه را به شما بدهند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1321

به "قیمت یخچال ساید بای ساید از برترین برندهای بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت یخچال ساید بای ساید از برترین برندهای بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید