لیگ ایران مثل لیگ انگلیس شده است، فردا به جدول برمی گردیم

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با ماشین سازی که امروز آدینه در سازمان لیگ برگزار گردید، گفت: صحبت درباره بازی در این شرایط بسیار سخت است ولی جزو وظایف ما است. سه روز در تمرین نبودم ولی گل محمدی و دیگر مربیان ماشین سازی را خیلی خوب آنالیز نموده اند. می دانیم با چه سبکی با آنها بازی کنیم.

لیگ ایران مثل لیگ انگلیس شده است، فردا به جدول برمی گردیم

وی اضافه نمود: جدول فعلی لیگ برتر ایران نشان دهنده توانایی تیم ها نیست مثل لیگ برتر انگلیس. لیگ ایران هم همان جذابیت انگلیس را پیدا نموده است. هفته قبل باوجود اینکه یک گل جلو افتادیم به دلیل دست کم دریافت حریف (آلومینیوم اراک) تنبیه شدیم. نباید به صندلی جدول فکر کرد و اینکه تصور کنیم امنیت داریم. از بچه های پرسپولیس می خواهم خیلی هوشیار باشند و 90 دقیقه تمرکز صد درصدی داشته باشند. حتی یک جاهایی شاید اگر 99 درصد تمرکز داشته باشید، بازهم ضربه بخورید.

مربی پرسپولیس تاکید نمود: ماشین سازی تیم قابل احترامی است. بیشتر تیم ها جلوی پرسپولیس فشردگی ایجاد می نمایند. باید از فشردگی خطوط آنها رد شویم. باید این فشردگی را بشکنیم. راهکارهایی هم داریم. اگر هم توپ را از دست دادیم باید به فکر بعد از آن باشیم.

مطهری در مورد شرایط سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس یادآور شد: سیدجلال با تیم تمرین نموده و مسئله ای برای همراهی تیم ندارد.

وی در واکنش به سئوالی مبنی بر دور شدن پرسپولیس از قهرمانی اضافه نمود: برای رسیدن به قهرمانی، باید از هر بازی دو امتیاز بگیرید. ما خیلی عقب نیستیم و از هر بازی یک و نیم امتیاز گرفته ایم.. امیدوارانه کار را دنبال می کنیم. بچه های پرسپولیس صندلیشان را می دانند. اختلاف ما با صدر جدول زیاد نیست و دو بازی هم کمتر داریم. همواره گفته ام با کوشش و تمرین بیشتر می گردد یکسری نقاط قوت را برطرف کنیم. هفته قبل هم باختیم. ما باختیم و باید بیشتر کار کنیم تا نقطه ضعف ها را جبران کنیم. ان شاءالله با سه امتیاز بازی فردا به جدول بر می گردیم. پرسپولیس به میانه جدول عادت ندارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بهانه جویی های یحیی گل محمدی و ارتباط دادن نتایج با مهدی رسول پناه رئیس سابق هیات مدیره باشگاه گفت: ما بهانه جویی می کنیم؟ هفته قبل اولین باخت ما رقم خورد. هیچ موقع در مرام ما نیست باخت را گردن فرد دیگری اندازیم. ما داریم کار می کنیم و ما مسئول هستیم. سعی می کنیم همواره به کار فنی بپردازیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. هنوز 20 هفته از لیگ باقی مانده است و خوب نیست قضاوت کنیم. در مجموع نگاه کنید ماحصل کار کادر فنی در یک سال و نیم اخیر چه بوده است.

مطهری درباره مسائل اقتصادی و پرونده بدهی های پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیس همواره با این مسائل دست به گریبان بوده است. این برای وجهه ما و باشگاه هایمان خوب نیست. امیدوارم با درایت مسئولان، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه این مسائل حل گردد. اینجا فقط شما مربیگری نمی کنید و باید به خیلی از مسائل بپردازید. تمرکز مربیان باید کاملاً در زمین فوتبال باشد.

مربی پرسپولیس در انتها گفت: بچه ها از فردا برای شادی روح میناوند و سایر پیشکسوتانی که از دست دادیم کار می نمایند. برادر کوچک همه فوتبالی ها هستم. باید قدر همدیگر را بیشتر بدانیم و بیشتر به هم احترام بگذاریم. جهان ارزش این را ندارد که با هم درگیری ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 979

به "لیگ ایران مثل لیگ انگلیس شده است، فردا به جدول برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ایران مثل لیگ انگلیس شده است، فردا به جدول برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید