مدیر عامل اکتیویژن: یکی از گزینه ها ادغام اکتیویژن و الکترونیک آرتز بود

به گزارش مجله فناوری، بابی کوتیک، مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد، به تازگی بیان نموده است که قبل از اینکه تصاحب این شرکت به وسیله مایکروسافت انجام گردد، ادغام با شرکت الکترونیک آرتس (EA) یکی از گزینه هایی بوده که آن ها در نظر گرفته اند.

مدیر عامل اکتیویژن: یکی از گزینه ها ادغام اکتیویژن و الکترونیک آرتز بود

در مصاحبه ای که به تازگی بابی کوتیک با سایت VentureBeat انجام داده است، او شرح داده که چگونه قبل از انجام معامله با مایکروسافت، قراردادی برای ادغام با الکترونیک آرتس در نظر گرفته شده بود زیرا به گفته آن ها فرآیند فراوری و توسعه برنامه آن ها به هزاران نفر احتیاج دارد. با این حال، همان طور که اکنون می دانیم اکتیویژن بلیزارد در اوایل این هفته به وسیله مایکروسافت خریداری شد.

کوتیک ادامه می دهد: من فکر می کنم که حتی اگر در EA ادغام می شدیم، آن چیزی که در آینده به آن احتیاج داشتیم را به ما ارائه نمی داد و بنابراین برای اینکه بتوانید آن هدف خود را به نتیجه برسانید، باید یک شریک بزرگ داشته باشید.

با وجود اینکه این قرارداد اکتیویژن بلیزارد با الکترونیک آرتس تحقق نیافت ولی همان طور که The Financial Times هم اشاره نموده است، به نظر می رسد که EA یکی از گزینه های احتمالی برای تصاحب شدن به وسیله یکی از شرکت های بزرگ تر باشد. فایننشال تایمز در تحلیل خود با اشاره به خرید بزرگ اخیر مایکروسافت که اکتیویژن را تصاحب نموده و همین طور خرید چند هفته پیش تیک -تو که شرکت زینگا را تصاحب نموده بود، پیشنهاد داد که هدف بزرگ بعدی خرید در صنعت گیم به شرکتی ارتباط خواهد داشت که لیست بزرگی از بازی ها را در اختیار داشته باشد. طبق همین شرحات، الکترونیک آرتس اولین و آشکارترین شرکتی است که به فکر خطور می نماید.

الکترونیک آرتس لیستی از عناوین بزرگی از جمله بتلفیلد، فیفا، سیمز، It Takes Two و بسیاری از آثار دیگر را در اختیار دارد. با این اوصاف، همان طور که The Financial Times اشاره می نماید، چندان شگفت آور نخواهد بود که غول های بزرگی همانند گوگل، آمازون، اپل، تنسنت یا حتی نت فلیکس وارد رقابت برای خرید EA شوند.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1502

به "مدیر عامل اکتیویژن: یکی از گزینه ها ادغام اکتیویژن و الکترونیک آرتز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل اکتیویژن: یکی از گزینه ها ادغام اکتیویژن و الکترونیک آرتز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید