مسافران جدید مترو در ایستگاه کیانشهر

به گزارش مجله فناوری، با بهره برداری از ایستگاه مترو کیانشهر در روزها اخیر، شهروندان ساکن این محدوده به حمل و نقل عمومی آسان و ارزان دسترسی پیدا نموده و خوشحالند.

مسافران جدید مترو در ایستگاه کیانشهر

از سفر با هزینه تور به کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

خبرنگاران- سارا جعفرزاده: محله کیانشهر در مجاورت چند شبکه بزرگراهی از جمله آزادگان، بعثت و امام علی (ع) واقع شده است، اما در زمینه حمل و نقل عمومی شرایط مناسبی تا به امروز نداشته و حالا با راه اندازی ایستگاه مترو در این محله، شرایط تا حدودی تغییر نموده است. این ایستگاه در روزهای اخیر به بهره برداری رسمی رسیده و مسافرگیری این ایستگاه باعث خوشحالی ساکنان این محله شده است. آ

  • کیانشهر، دومین ایستگاه منطقه 15

اکنون غرب منطقه 15 وضع نسبتا خوبی در مورد استقرار ایستگاه های مترو دارد. مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 15 در این باره می گوید: خط 6 مترو تهران یک خط درون شهری است که از ایستگاه دولت آباد شروع و پس از عبور از ایستگاه های کیانشهر، بعثت و میدان شهدا به میدان امام حسین (ع) می رسد. با توجه به وجود شهرک های مسکونی متعدد در محله کیانشهر مسافران زیادی از خدمات مترو بهره مند می شوند. در حال حاضر هم منطقه 15، 2 ایستگاه مترو بعثت و کیانشهر را دارد که ایستگاه کیانشهر به عنوان دومین ایستگاه مترو منطقه 15شناخته می گردد و در تقاطع خیابان های صالحی و عزیزخانی واقع شده است.

  • راه اندازی آسانسورها تا 3 ماه آینده

ایستگاه مترو کیانشهر با زیر بنای بیش از 10 هزار متر مربع و طول سکوی 140 متر مربع 6 دستگاه پله برقی دارد که در حال حاضر مسافران این خط می توانند از آن استفاده نمایند.

ناهید شهبازی یکی از اهالی محله کیانشهر که اولین سفر درون شهری خود را از ایستگاه مترو کیانشهر شروع نموده در این باره می گوید: تمام امکانات برای سفر بدون دردسر مسافران مهیا بود اما یکی از نکات مهمی که باید مسئولان در نظر داشته باشند، راه اندازی آسانسورهای ایستگاه مترو کیانشهر است که با پیگیری متوجه شدم آسانسورهای این ایستگاه همچنان در حال نصب است و تا 3 ماه دیگر برای تردد افراد کم توان راه اندازی می گردد. این شهروند ساکن محله کیانشهر از راه اندازی این ایستگاه شادمان است و می گوید: افتتاح این ایستگاه اهالی را از سردرگمی و بلاتکلیفی نجات داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 208

به "مسافران جدید مترو در ایستگاه کیانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران جدید مترو در ایستگاه کیانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید