نکونام: لیگ را بدون تماشاگر کنید!

به گزارش مجله فناوری، جواد نکونام پیش از این ملاقات فولاد و نساجی، گفت: اول از همه دوست دارم درباره هواداران تیم نساجی و هواداران خوبشان صحبت کنم که یک سال خوب را در اینجا داشتم. چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر، توانستیم سال بسیار خوبی را کنار هم داشته باشیم.

نکونام: لیگ را بدون تماشاگر کنید!

وی اضافه نمود: از این موضوع مسرورم. دلم برایشان تنگ شده است. فکر می کردم سال جاری بازی ها با حضور تماشاگر باشد و طرفداران خوب و خونگرم نساجی را ببینم. دوست داشتم این بازی با حضور آن ها برگزار گردد و امیدوار بودم طرفداران خوب نساجی را پس از چند سال ببینم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی فولاد توضیح داد: زمانیکه بدون طرفدار بازی می کنیم، بازیکنانمان که گل می زنند، مسرور نیستند و مسروری نمی نمایند. وقتی که تمام ورزشگاه ها تعطیل است به نظر من لیگ را تعطیل و مسابقات را به بعد از جام جهانی موکول کنیم. این وقت را در اختیار تیم ملی و سرمربی اش، جهت آماده سازی بهتر برای حضور در جام جهانی قرار دهیم. اجازه بدهیم لیگ بعد از جام جهانی و با حضور تماشاگران برگزار گردد. اکنون هیچکس لذتی از فوتبال نمی برد. نه شادی هست و نه طرفداری حضور دارد. امیدوارم این اتفاق زودتر برای فوتبال کشورمان رخ دهد.

نکونام گفت: می دانیم که با تیم خوب و قابل احترام نساجی بازی داریم. مسرورم در لیگ برتر حضور دارند و واقعا جایگاهشان نیز همینجاست. تیم خوب، باکیفیت و تاکتیکی هستند. قطعا ملاقات فردا برای هر 2 تیم سخت خواهد بود. با تمام توان و قدرتمان بازی خواهیم کرد. ان شاالله یک بازی خوب و همراه با کسب نتیجه باشد. امیدوارم با تمرکز بالا، به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1660

به "نکونام: لیگ را بدون تماشاگر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: لیگ را بدون تماشاگر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید