چند ساعت مانده به خاتمه نقل وانتقالات؛ سعید عزت اللهی به لیگ ایران می پیوندد؟

به گزارش مجله فناوری، باشگاه های لیگ رجحان تا سرانجام امشب فرصت دارند بازیکنان تحت قرارداد سایر تیم ها را به خدمت بگیرند و در حال حاضر هم بزرگترین معادله به جای مانده شرایط سعید عزت اللهی است.

چند ساعت مانده به خاتمه نقل وانتقالات؛ سعید عزت اللهی به لیگ ایران می پیوندد؟

جابجایی تابستانی فوتبال ایران رسماً امشب 30 مردادماه به سرانجام خواهد رسید و از سرانجام امروز به بعد باشگاه های لیگ فزونی دیگر اجازه جذب بازیکن از سایر تیم ها را نخواهند داشت و تنها می توانند بر اساس قوانین و سهمیه خرید و سایر محدودیت های موجود در آیین نامه جابجایی، برای جذب بازیکنان آزاد اقدام نمایند که طبق قانوان به بازیکنانی گفته می گردد که تا پیش از بسته شدن پنجره لیگ برتر قراردادشان با را باشگاه خود فسخ نموده و در آن بازه، بازیکن آزاد شده باشند.

در حالی به سرانجام پنجره جابجایی فوتبال ایران رسیدیم که هنوز خیلی از باشگاه ها فعالیت جابجاییی خود را به سرانجام نرسانده و مشغول مذاکره و کوشش برای جذب نفرات برای تقویت خود هستند. برای مثال ماجرای پیوستن شیخ دیاباته به پرسپولیس یا شرایط ارسلان مطهری که در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است و مورد توجه سپاهان، تراکتور و فولاد خوزستان قرار گرفته است هنوز به طور قطع معین نشده است و باید دید تا سرانجام امشب این موضوع رفع خواهد شد یا نه. در مورد دیاباته با توجه به اینکه بازیکن آزاد است و قراردادش را با الغرافه فسخ نموده مسئله ای وجود ندارد و مطهری هم با وجود حضور در لیست مازاد استقلال بعید است مسئله ای برای آزاد شدن داشته باشد.

در این میان مهم ترین معادله ای که باید تا امشب معین گردد شرایط سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی وایله دانمارک است که باشگاه طرف قراردادش تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد و این بازیکن هم در نظر دارد تا برای ادامه فوتبالش در سال منتهی به جام جهانی به ایران بیاید و دو پیشنهاد جدی از استقلال و تراکتور دارد.

این بازیکن با وجود توافق برای جدایی از وایله هنوز قراردادش را با این باشگاه فسخ ننموده است و اگر تا امشب که پنجره جابجایی فوتبال ایران بسته می گردد چنین اتفاقی رخ ندهد او دیگر اجازه حضور در لیگ برتر تا پنجره زمستانی را نخواهد داشت و در آن صورت یا باید یک نیم فصل بدون تیم بماند و یا به لیگ هایی که هنوز پنجره شان بسته نشده برود.

با توجه به اهمیت حضور عزت اللهی در استقلال و تراکتور برای طرفداران این دو تیم و اینکه از او به عنوان آخرین بمب جابجایی لیگ برتر یاد می گردد باید دید چه اتفاقی در مورد وی رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1631

به "چند ساعت مانده به خاتمه نقل وانتقالات؛ سعید عزت اللهی به لیگ ایران می پیوندد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ساعت مانده به خاتمه نقل وانتقالات؛ سعید عزت اللهی به لیگ ایران می پیوندد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید