هشدار انصارالله به عربستان درباره ادامه تجاوز و محاصره یمن

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، یک عضو ارشد جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی درباره ادامه تجاوز و محاصره یمن هشدار داد.

هشدار انصارالله به عربستان درباره ادامه تجاوز و محاصره یمن

بر اساس این گزارش، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در توئیتی نوشت که تا زمان استمرار تجاوز و محاصره یمن حملات موشکی و پهپادی علیه هر هدف مشروعی در عربستان ادامه خواهد داشت.

این عضو ارشد انصارالله یمن اضافه کرد: قدرت عملیات موشکی که تاسیسات آرامکو در جده را هدف قرار داد لرزه بر اندام رژیم سعودی انداخت و این دلیلی کافی برای رشد توانمندی ها و توسعه صنایع نظامی یمن است و آنچه در آینده روی خواهد داد چشمگیرتر خواهد بود.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، بامداد دوشنبه اعلام کرد که نیروهای مقاومت این کشور پیروز شدند یک عملیات موشکی از نوع قدس 2 علیه پالایشگاه نفتی آرامکو عربستان انجام دهند.

وی ادامه داد: یگان موشکی ارتش یمن پیروز شد با موشک بالدار قدس 2 ایستگاه توزیع تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی را هدف بگیرد.

سریع همچنین اعلام کرد: این موشک ها اخیراً پس از اجرای آزمایش های عملی پیروز در عمق عربستان سعودی که هنوز اعلام نشده است، وارد فاز خدماتی شده اند.

وی گفت که با اصابت موشک قدس 2 به هدف، خودروهای آتش نشانی و آمبولانس ها به سوی مکان مذکور شتافتند.

یحیی سریع ادامه داد: این عملیات در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده چند روز پیش نیروهای مسلح یمن مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق عربستان سعودی اجرا شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، خطاب به شهروندان و شرکت های خارجی در عربستان سعودی توصیه کرد که از تأسیسات حیاتی در عربستان سعودی دور شوند زیرا جزء بانک اهداف صنعاء هستند.

لازم به ذکر است که رژیم سعودی بیش از 5 سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را شروع نموده است.

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

در همین حال، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن هم واکنش به تجاوزات ائتلاف سعودی را حق طبیعی خود می دانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 847

به "هشدار انصارالله به عربستان درباره ادامه تجاوز و محاصره یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار انصارالله به عربستان درباره ادامه تجاوز و محاصره یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید