پرتغال بدون رونالدو به راحتی از سد کرواسی گذشت، پیروزی خارج از خانه فرانسه و بلژیک

به گزارش مجله فناوری، ملاقات های آخرین شب از هفته نخست مرحله گروهی رقابت های لیگ ملت های اروپا با ثبت پیروزی در کارنامه مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها، قهرمان جام جهانی و تیم ملی بلژیک به سرانجام رسید.

پرتغال بدون رونالدو به راحتی از سد کرواسی گذشت، پیروزی خارج از خانه فرانسه و بلژیک

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین شب از هفته نخست ملاقاتهای دومین دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا، شنبه شب سه ملاقات برگزار گردید.

در گروه سوم از لیگ A، تیم ملی پرتغال قهرمان دوره قبلی رقابت ها، بدون ستاره و کاپیتان مصدوم خود کریستیانو رونالدو توانست به راحتی و با نتیجه 4 بر یک بر میهمانش کرواسی غلبه کند.

در این ملاقات که در استادیوم دراگائو شهر پورتو برگزار گردید، ژوائو کانسلو در دقیقه 41، دیوگو خوتا در دقیقه 58، ژوائو فلیکس در دقیقه 70 و آندره سیلوا در دقیقه 5+90 گل های تیم تحت راهنمایی فرناندو سانتوس را به ثمر رساندند. تک گل نایب قهرمان جام جهانی 2018 هم در دقیقه 1+90 توسط پتکوویچ رقم خورد.

در دیگر بازی این گروه تیم ملی فرانسه در استادیوم فرندز آره نا شهر سولنا میهمان سوئد بود و این بازی را با تک گل کیلیان امباپه در دقیقه 41 به سود خود به خاتمه رساند.

تیم دیگر تیم منطقه اسکاندیناوی یعنی دانمارک هم در اولین بازی اش در دوره جدید لیگ ملت های اروپا متحمل شکستی خانگی شد. دانمارکی ها که در استادیوم پارکن شهر کپنهاگ میزبان بلژیک بودند، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میهمان خود شدند. دنایر در دقیقه 9 و دریس مرتنس در دقیقه 77 گل های بلژیک را در این مسابقه از گروه دوم لیگ A به ثمر رساندند.

ملاقاتهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا از امشب (یکشنبه) شروع خواهند شد که در مهمترین آنها اسپانیا میزبان اوکراین خواهد بود و آلمان به خانه سوئیس می رود. هر دو بازی از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 658

به "پرتغال بدون رونالدو به راحتی از سد کرواسی گذشت، پیروزی خارج از خانه فرانسه و بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتغال بدون رونالدو به راحتی از سد کرواسی گذشت، پیروزی خارج از خانه فرانسه و بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید