پیشرفت 65 درصدی بازسازی یخدان لنگر در کرمان

به گزارش مجله فناوری، ایسنا/ براساس سخنان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، پیشرفت 65 درصدی بازسازی یخدان لنگر در کرمان مشاهده می گردد.

پیشرفت 65 درصدی بازسازی یخدان لنگر در کرمان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

داستان چیست؟

مجتبی شفیعی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته یخدان لنگر دومین یخدانی است که باز زنده سازی شده، اضافه نمود: در حال حاضر بازسازی قسمت پاچال این یخدان صورت گرفته و عملیات بازسازیی حصار سایه انداز آن نیز در دست اجراست.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار کرد: تا به امروز دو فاز از عملیات بازسازیی این بنای تاریخی صورت گرفته و امیدواریم با ابلاغ اعتبارات مورد احتیاج ظرف 6 تا 8 ماه آینده بازسازی حصار و سایر بخش های یخدان نیز انجام گردد.

شفیعی با بیان اینکه بازسازی یخدانهای موجود در سطح استان کرمان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، اعلام نمود: این بناهای تاریخی پس از بازسازی در قالب کاربری های مرتبط و مناسب به گردشگران خدمات ارائه خواهند کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 634

به "پیشرفت 65 درصدی بازسازی یخدان لنگر در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 65 درصدی بازسازی یخدان لنگر در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید