10 توصیه مهم شابش برای مشاورین املاک جهت بازاریابی تلفنی

به گزارش مجله فناوری، خبرگزاری خبرنگاران- تلفن اولین و مهم ترین امکان ارتباطی در معاملات و بازاریابی دنیای امروز است. بنابراین از ارزش و اهمیت توجه به این مسئله نباید غافل ماند. به همین دلیل هر کسی که در این زمینه فعالیت می کند باید تکنیک های بازاریابی تلفنی را یاد بگیرد و از آن ها استفاده کند.اگر شما هم تا به امروز از این مسئله چشم پوشی کردید و یا در نحوه ارتباط گیری با مشکلاتی رو به رو بودید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

10 توصیه مهم شابش برای مشاورین املاک جهت بازاریابی تلفنی

شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که در ادامه این مطلب شما را با 10 نکته مهم در زمان فروش و بازاریابی تلفنی املاک آشنا می کند.

1.قبل از شروع مصاحبه خودتان را آماده کنید

قبل از دریافت شمار، خود را کاملا آماده کنید. این آمادگی شامل سرحال بودن، لبخند بر لب داشتن، فراهم بودن ابزار کار نظیر قلم، اطلاعات مورد نیاز، یک لیست از سوالات مورد نیاز و ... می شود. از قلم نیاندازید که معطل گذاشتن مشتری برای پیدا کردن اتوماتیک، آمار و ... اصلا کار درستی نیست. اطمینان داشته باشید تا تمام ارقام و مدارک به روز باشد.

2.باصدای رسا صحبت کنید

در بازاریابی تلفنی صدا بسیار مهم است. سعی کنید با صدایی رسا و گویا کار خود را انجام دهید.

3 .متن آماده از قبل داشته باشید

برای اینکه مکالمه قوی را شروع کنید، از قبل متنی آماده داشته باشید. این متن باید معرف شما، شرکت و کار شما و اهداف شما باشد.

4. انرژی خود را از پشت تلفن انتقال دهید

مشتری باید در تن و لحن صدای شما شادابی را احساس کند. معایب تلفن به عنوان یک عامل ارتباطی شامل فقدان ارتباط چشمی و احتمال آماده نبودن طرف مقابل یا منحرف شدن توجه او به دلیل سایر فعالیت ها (یا شلوغی جاده در صورتی که طرف در جاده باشد) می شود. لذا تمام این نقایص را باید صدای گرم و جذاب شما جبران کند. این نکته را بخاطر داشته باشید که خرید آپارتمان یک تصمیم بسیار مهم و حیاتی در طول زندگی هر شخصی است. و هر چه شما انرژی بیشتری جهت ارتباط گیری و اعتماد سازی در مشتری صرف کنید. قطعا نتیجه بهتری هم خواهید دید.

5.آداب صحبت کردن را رعایت کنید

در هنگام صحبت با تلفن سعی کنید چیزی نخورید، سیگار نکشید، روزنامه مطالعه نکنیدو ... و حواس خود را فقط روی مصاحبه متمرکز کنید. بی جهت روی بعضی از مسائل پافشاری نکنید و به آداب و اعتقادات طرف مقابل احترام بگذارید.

6.تصویر درستی از خود ارائه دهید

تمام سعی خودتان را بکنید تا تصویر درستی از خود ارائه دهید. نه خود را کوچک بشمارید و نه مغرورانه صحبت کنید. با سرعت مناسب صحبت کنید، به طوری که تاثیر خوبی داشته باشید. در مقابل رفتارها و برخوردهای پشت تلفن طرف مقابل در مکالمه های تلفنی هرگز مقابله به مثل نکنید. بلکه آرام و نرم و با ملایمت صحبت کنید.

7.مودبانه برخورد کنید

سعی کنید مودبانه برخورد کنید و با سیاست و بازی با لغات مکالمه را به اتمام برسانید. در همه حال مواظب شخصیت مشتری باشید، یادتان باشد هدف بازاریابی، رسیدن به تعامل است نه مشغول شدن به تقابل، که نتیجه مثبتی برای کسب و کار ندارد.

8.از لحن مناسب برای صحبت کردن استفاده کنید

مراقب کلام خود باشید. و در حذف کلمات کلیشه ای و عبارتی که تکیه کلام شما شده اند و خیلی پسندیده نیستند تلاش کنید. خانم ها از اصطلاحات مردانه و آقایان از اصطلاحات زنانه نباید استفاده کنند.

9.از ارائه اطلاعات زیاد خودداری کنید

بیشتر هدف از بازاریابی تلفنی دریافت وقت از مخاطب برای ملاقات حضوری است، لذا از ارائه اطلاعات زیاد خودداری کنید، در ملاقات حضوری شما علاوه بر صدا، ابزارهای دیگری هم برای تاثیر گذاشتن بر مشتری در اختیار دارید نظیر زبان، تاثیرات تیپ ظاهری، نمونه کالا، کاتالوگ، فیلم و ... ، لذا هدف اساسی تان دریافت وقت ملاقات باشد.

10. ویژگی های ملک را کامل بیان کنید

ویژگی ملک و ساختمان خود را بیان کنید اما این ویژگی ها را با منافع و مزایایی که برای مشتری دارید پیوند دهید و تایید دیگران را در جهت بالا بردن اطمینان مشتری بیان کنید تا اعتبارتان افزایش یابد. مشتری در این حال می تواند به شما برای خرید خانه اطمینان پیدا کند.

نتیجه گیری:

یکی از بخش های مهم در فروش یک سازمان، بازاریابی تلفنی است. سعی کنید به عنوان یک کارشناس تلفنی همیشه پر انرژی باشید و برنامه کاری مشخص شده ای رو داشته باشید. با دقت و انرژی بسیار بالا و یک برنامه ریزی درست، شرکت، محصولات و یا خدمات را به مشتریان معرفی کنید و در نتیجه ترتیب یک قرار حضوری را بدهید.

همچنین می توانید برای تبلیغات و درج آگهی خرید و یا اجاره خانه از پلتفرم تبلیغاتی شابش استفاده کنید. با عضویت در شابش هوشمندانه می توانید تبلیغ کنید و زنگخور های باکیفیتی داشته باشید.

شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک

منبع: shabesh.com

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1163

به "10 توصیه مهم شابش برای مشاورین املاک جهت بازاریابی تلفنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 توصیه مهم شابش برای مشاورین املاک جهت بازاریابی تلفنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید