250 تخت به ظرفیت اقامتی استان تهران افزوده می گردد

به گزارش مجله فناوری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران روز 5 بهمن ماه 98 به صورت میدانی از آخرین شرایط پروژه های گردشگری که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می گردد بازدید کرد.

250 تخت به ظرفیت اقامتی استان تهران افزوده می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پرهام جان فشان در حاشیه این بازدید گفت: با افتتاح پروژه های اقامتی در ایام فجر تعداد 250 تخت به ظرفیت اقامتی تهران اضافه کرده می گردد.

او با بیان اینکه، توسعه زیرساخت های گردشگری در استان بر اساس میزان تقاضای گردشگران ورودی به تهران در یک رشد مثبت قرار گرفته است گفت: تسهیل فرایندهای اداری در صدور مجوزهای گردشگری و انجام مشاوره های تخصصی موجب شده است تا سرمایه گذاران به خرید خانه های تاریخی و تبدیل آن به اقامتگاه های سنتی و بوتیک هتل ها بیش از گذشته تمایل داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه کرد: یکی از اهداف اداره کل میراث فرهنگی تهران ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان با حمایت از ایجاد و توسعه تأسیسات گردشگری زودبازده نظیر مراکز بوم گردی، اقامتگاه های سنتی و بوتیک هتل هاست.

او با بیان اینکه تمام پروژه های پیش بینی شده قابلیت افتتاح در دهه مبارک فجر را دارد گفت: در کوشش هستیم تا تعدادی از پروژه های گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استاندار تهران افتتاح گردد.

در این بازدید میدانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از یک اقامتگاه سنتی، دو مهمان پذیر، یک هتل 3ستاره و دو سفره خانه سنتی بازدید و از نزدیک با سرمایه گذاران و مالکان این تأسیسات گردشگری گفت وگو کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 272

به "250 تخت به ظرفیت اقامتی استان تهران افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "250 تخت به ظرفیت اقامتی استان تهران افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید