4 ویژگی نو اسنپ چت معرفی گردید

به گزارش مجله فناوری، اسنپ چت به عرضه ویژگی های خود برای افزایش تعامل اجتماعی در برنامه های اندروید و iOS ادامه می دهد. این عرضه بخشی از کوشش مداوم این برنامه برای رسیدن به اینستاگرام و تیک تاک است، زیرا اسنپ چت در خصوص کاربران عادی به طور قابل توجهی از هر دو شبکه اجتماعی ذکر شده عقب است.

4 ویژگی نو اسنپ چت معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، اولین ویژگی نو، اضافه شدن واکنش های بیت موجی مشابه واکنش های iMessages اپل است که به زودی در واتس اپ نیز معرفی خواهد شد. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند با هر یک از هفت بیت موجی موجود به پیغام ها پاسخ دهند.

کاربران به سادگی می توانند پیغام دریافتی را به مدت طولانی فشار دهند و با ایموجی انتخابی خود به آن پاسخ دهند. تغییر دوم بسیار ارزشمند است، زیرا به کاربران اجازه می دهد قبل از پیوستن به تماس، پیش نمایش همه افراد در تماس صوتی را مشاهده نمایند. این ویژگی، می تواند به کاربران یاری کند تا آماده شوند و ایمنی آن ها را تضمین نمایند. اکنون می توان لنز ها را نیز به راحتی به تماس های ویدیویی اضافه نمود.

بعلاوه کاربران می توانند، رشته ای را به پیغام های چت فردی اضافه نمایند. این ویژگی به کاربران یاری می نماید به جای پیمایش بی خاتمه هزاران پاسخ، پاسخ ها را در همان موضوع پیدا نمایند. کاربران به سادگی می توانند پیغام مورد علاقه خود را به مدت طولانی فشار دهند، به آن پاسخ دهند و آغاز به ارسال پاسخ نمایند.

چهارمین و آخرین ویژگی، گنجاندن استیکر های نظرسنجی است که می توان از آن ها برای ایجاد نظرسنجی متمرکز بر ایموجی استفاده کرد. این نظرسنجی ها را می توان در عکس ها و استوری ها نیز به اشتراک گذاشت. آن ها در پوشه برچسب برنامه موجود هستند. نظرسنجی ها دارای یک عنصر شفافیت هستند که به کاربران اجازه می دهد ببینند دوستانشان در نظرسنجی چگونه رای داده اند.

البته، پتانسیل سوء استفاده نیز وجود دارد، بنابراین کاربران ترجیحاً باید این نظرسنجی ها را فقط با گروه های نزدیک خود ایجاد نمایند یا مراقب به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود باشند.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1682

به "4 ویژگی نو اسنپ چت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 ویژگی نو اسنپ چت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید