IOS 13.2 هم کاربران را راضی نکرد

به گزارش مجله فناوری، اظهار نظرهای کاربران راجع به سیستم عامل iOS 13.2 نشان از آن دارد که رضایت مشتریان را جلب نکرده است.

IOS 13.2 هم کاربران را راضی نکرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، با توجه به نظرات مختلف کاربران می توان دریافت کرد که حتی اگر کاربر گوشی آیفون 11 پرو و آیپد پرو داشته باشد، سیستم عامل iOS 13.2 هنگام استفاده از چندین برنامه عملکرد خوبی ندارد.

به نظر می رسد هنگامی که کاربر از پیش زمینه به برنامه ها دسترسی پیدا می نماید، سیستم عامل iOS 13.2 برنامه ها را خود بار دیگر بارگیری می نماید. حتی اگر زمان زیادی از استفاده از برنامه نگذشته باشد.

در نتیجه، کاربر کاری را که با برنامه ها انجام می داده، گم می نماید. به این ترتیب استفاده از چند برنامه به طور همزمان با مشکل روبرو می گردد.

یکی از کاربران در واکنش به این نقص سیستم عامل آیفون گفته که یک بار در حال استفاده از یوتیوب و تماشای فیلم بوده ولی همزمان مجبور شده که به یک پیغام پاسخ دهد. ولی زمانی که به برنامه یوتیوب بازگشته، سیستم عامل گوشی که آیفون 11 پرو بوده، از ویدئویی که کاربر در حال تماشای آن بوده، خارج شده است.

کاربران دیگر هم تجریبات مشابهی در این خصوص داشته اند و از این موضوع شکایت نموده اند که هر زمان که در حال استفاده از یوتیوب بوده اند و برای انجام کاری تماشای ویدئو را توقف نموده اند، گوشی مجددا ویدئو را از اول بارگیری نموده است.

وجود این باگ در سیستم عامل جدید آیفون باعث می گردد که کاربران نتوانند به راحتی به طور همزمان از چند اپلیکیشن استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 48

به "IOS 13.2 هم کاربران را راضی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "IOS 13.2 هم کاربران را راضی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید