آبرامز درباره ایران راهی اروپا شد

به گزارش مجله فناوری، فارس نوشت: نماینده آمریکا در امور ایران به آلمان سفر نموده تا با مقامات این کشور درباره محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران و برنامه هسته ای ایران رایزنی کند.

آبرامز درباره ایران راهی اروپا شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا تابستانی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

الیوت آبرامز نماینده آمریکا در امور ایران به آلمان سفر نموده تا درباره محدودیت های تسلیحاتی و برنامه هسته ای ایران با مقامات آلمانی رایزنی کند.

آبرامز همچنین میخواهد با نمایندگان انگلیس، فرانسه و اتحادیه اروپا درباره ایران رایزنی و گفت وگو داشته باشد.

این سفر در حالی انجام می گردد که وزارت خزانه داری آمریکا پنجشنبه عصر (به وقت تهران) 18 بانک ایران را تحت تحریم قرار داد. در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا در این خصوص اعلام شد این وزارت خانه طی رایزنی با وزارت خارجه این کشور نهادهای اقتصادی ایران را برای قرار دادن در لیست تحریم ها شناسایی نموده است.

استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا با اشاره به تحریم بانک های ایرانی، مدعی شد این تحریم ها با هدف جلوگیری از دستیابی غیرقانونی ایران به دلار بوده و اضافه کرد که این تحریم ها ادامه خواهد یافت تا ایران برنامه هسته ای خود را انتها دهد.

ماریا آدِبار، سخنگوی وزارت خارجه آلمان نیز در واکنش به این تحریم ها اعلام نمود این تحریم ها عملیات واردات اقلام با اهداف بشردوستانه به ایران را بیش از پیش پیچیده می نماید.

وی در ادامه تاکید نمود کانال بشردوستانه برای تجارت با ایران در زمان کنونی که این کشور با بحران کرونا درگیر است، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سخنگوی این وزارتخانه اضافه کرد کشورش با سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران همراه نیست و همیشه مخالفت خود را با اجرای آن اعلام نموده است.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 750

به "آبرامز درباره ایران راهی اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبرامز درباره ایران راهی اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید