اتاق بندرعباس از همکاری اتاق های بازرگانی دیگر کشورها استقبال می کند

به گزارش مجله فناوری، رئیس اتاق بندرعباس گفت: استان هرمزگان یکی از مهم ترین و راهبردی ترین مناطق ایران است که از ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و تجارت برخوردار است و با توجه به چهارفصل بودن در زمینه تولیدات متنوعی از جمله محصولات باغی و کشاورزی، یکی از مناطق مهم ایران در این زمینه محسوب می شود.

اتاق بندرعباس از همکاری اتاق های بازرگانی دیگر کشورها استقبال می کند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

محمدرضا صفا عصر امروز در نشست آنلاین با رئیس اتاق بازرگانی نینگبو چین که با همکاری و پیگیری نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس برگزار گشت، افزود: استان هرمزگان علاوه بر تأمین نیازهای استان و سایر مناطق کشور، در زمینه صادرات به کشورهای منطقه و اروپایی نیز کارنامه قابل قبولی دارد.

صفا با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از قطب های مهم اقتصادی ایران به حساب می آید، شرح داد: اتاق بندرعباس به عنوان نماینده بخش خصوصی این استان، خواهان گسترش بیش ازپیش تعاملات اقتصادی در عرصه های منطقه ای و فرا منطقه ای است و از همکاری اتاق های بازرگانی دیگر کشورها استقبال می کند.

او ادامه داد: موقعیت استراتژیک استان هرمزگان باعث نقش آفرینی این استان در حمل کالا از خلیج فارس به آسیای میانه و جنوب شرق شده است.

رئیس اتاق بندرعباس ضمن تأکید بر استقبال از همکاری های مشترک با فعالان اقتصادی نینگبو چین و گسترش مراودات تجاری، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری نشست های مشترک و شرکت در نمایشگاه های اقتصادی، زمینه همکاری های مشترک بیش ازپیش فراهم شود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 840

به "اتاق بندرعباس از همکاری اتاق های بازرگانی دیگر کشورها استقبال می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق بندرعباس از همکاری اتاق های بازرگانی دیگر کشورها استقبال می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید