احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران شد

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران ، نخستین جلسه هیات مدیره جدید اتحادیه چاپخانه داران تهران چهارشنبه (9 مهر) با حضور نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید و در این جلسه احمد ابوالحسنی به عنوان رئیس اتحادیه، میریونس جعفری اصل در سمت نایب رئیس اول، سیدحسن نجفی به عنوان نائب رئیس دوم، سیدعطاءالله حسینی در سمت دبیر اتحادیه، احمدرضا اعتماد مظاهری به عنوان خزانه دار و سعید حاجیلو و محمدعلی نوری به عنوان اعضای هیئت مدیره اتحادیه همچنین امیر شهلائی مقدم نیز در سمت بازرس اتحادیه، انتخاب شدند.

احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

احمد ابوالحسنی با تایید این خبر گفت: بعد از انتخابات سال گذشته از سوی اتاق اصناف، بابک عابدین که در میان برگزیدگان بود، ابطال شرایط شد و قرار شد که هیات مدیره جدید سرکار بیاید اما این موضوع با اعتراض ها و مسایل مختلف در 15 ماه همراه بود اما در نهایت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای مشخص سمت ها از هیات مدیره جدید دعوت کرد.

وی اضافه کرد: به طور رسمی اولین جلسه هیات مدیره جدید اتحادیه چاپخانه داران تهران در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید و اعضای هیات مدیره مشخص سمت شدند و قرار است طی یک سیر قانونی اسناد و مدارک از هیات مدیره قبلی گرفته گردد و به هیات مدیره جدید واگذار گردد.

ابوالحسنی با اشاره به لزوم همدلی در صنف عنوان نمود: امیدواریم با یاری اعضای صنف بتوانیم صندلی اصلی اتحادیه چاپخانه داران تهران را به آن بازگردانیم زیرا هیات مدیره جدید بر این باور است که اعضای اتحادیه بازوهای ما هستند و بدون حمایت آن ها کاری پیش نخواهد رفت.

به گزارش ایبنا، مراسم تودیع و معارفه و جایگزینی هیئت مدیره جدید نیز امروز (شنبه 12مهر) ساعت 11 صبح در محل اتحادیه چاپخانه داران تهران برگزار خواهد شد.

انتخابات اتحادیه چاپخانه داران تهران یکشنبه 16 تیر سال 1398 با مشارکت حدود 438 نفر از اعضای اتحادیه برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 710

به "احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید