ادامه راستا هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد با اعتماد می ماند

به گزارش مجله فناوری، شرایط امروز بانک ملی ایران نه تنها با یک دهه قبل، حتی با چند سال پیش هم قابل مقایسه نیست.

ادامه راستا هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد با اعتماد می ماند

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بانک ملی ایران، تحولات اتفاق افتاده در این بانک، از تجهیزات مدرن بانکداری و تحقق نسبی بانکداری دیجیتال گرفته تا پیاده سازی انواع سامانه های هوشمند و حتی نحوه تعامل کارکنان با مشتریان، بسیار چشمگیر است. طبیعی است که هر سازمان به مثابه یک موجود زنده، نیازمند تغییر رو به جلوست و این حرکت باید در همه اجزای آن مشاهده گردد. نمی توان اجزای درونی سازمان را رشد و توسعه داد، اما شکل و ظاهر آن را به همان شیوه قبل نگه داشت.

در بانک ملی ایران نیز با هدف سامان دهی به شکل و ظاهر بانک بر اساس تغییرات ایجاد شده در سایر بخش ها، به تازگی پروژه Rebranding شروع شده است .

در این پروژه تصمیم گرفته شد به شعارهای مختلف این بانک که در دوره های مختلف طراحی، استفاده و برجسته شده است و اکنون منسوخ یا هنوز ماندگارند نیز سر و سامانی داده گردد.

شعار هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد را شاید کمتر کسی است که نشنیده باشد. در طول یک دوره تاریخی، شعارهای موازی دیگری مانند بانک ملی ایران، امین مردم ایران، این بانک، ملی استیا بانک ملی ایران، بزرگترین بانک دنیا اسلام هم استفاده شد، اما هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد تنها شعاری است که همواره با قوت ادامه یافته و ریشه در جای جای این بانک معظم دارد .

تجربه نشان داده که اصالت در ذهن ها ماندگارتر است، اما شکی هم نیست که باید همزمان با مدرن شدن برند سازمان، همه اجزای آن را به روز کرد و یکی از این اجزا هم شعار سازمانی است.

حال چگونه می توان این به روز رسانی را با حفظ اصالت و احترام به وابستگی مشتریان تلفیق کرد، طوری که به روند فعالیت سازمان لطمه ای وارد نگردد؟

متخصصان معتقدند امروز، دوره اثرگذاری حداکثری همراه با گزیده گویی است. یکی از اصول بنیادین برندینگ در دوره مدرن، این است که مخاطب تنها با یک نگاه، پیغام را دریافت کند و از این رو مختصر کردن عبارات و شعارهای سازمانی، یک الزام است.

بانک ملی ایران بر آن شده تا کنار حفظ شعار اصیل هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد، با پیروی از استراتژی حفظ اصالت پیغام در کنار گزیده گویی، در کنار شعار قدیمی خود از شکل مختصر شده این شعار با عنوان اعتماد می ماند رونمایی نموده و از این پس این دو عبارت را به عنوان شعارهای اصلی خود مورد استفاده قرار دهد.

شعار اعتماد می ماند دو پیغام اعتماد و ماندگاری را که عصاره اصلی شعار قدیمی و اصیل بانک و همچنین راز ماندگاری این بانک معظم است، در بر دارد و مفهوم مورد نظر را همزمان و سریع به مخاطب القا می نماید، بدون این که در مفهوم شعار پیشین تغییری ایجاد نموده باشد.

بانک ملی ایران از این پس با این شعار تازه خود، در کنار شعار قدیمی حرکت رو به رشدش را با سرعت بیشتری ادامه می دهد و کوشش خواهد نمود با اقدامات تازه و بدیع، کارنامه طلایی خود را پربارتر کند، بیش از پیش اعتماد مشتریان را پاس دارد و ماندگاری خود را بر پایه این اعتماد پرقدرت تر کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 7

به "ادامه راستا هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد با اعتماد می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه راستا هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد با اعتماد می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید