افزایش ظرفیت فروش محصولات ایران خودرو در امسال

به گزارش مجله فناوری، ایکوپرس نوشت: بابک رحمانی، با بیان این که راهبرد ایران خودرو، عرضه مستمر به بازار و تامین احتیاج مشتریان واقعی است، اعلام کرد: اجرای روش قرعه کشی، براساس مصوبات کمیته خودرو است و تا زمانی که تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش محصولات بالا باشد، همچنان ادامه خواهد داشت.

افزایش ظرفیت فروش محصولات ایران خودرو در امسال

وی در عین حال گفت: ایران خودرو در اجرای روش های فروش از مصوبات کمیته خودرو پیروی می نماید و هر گونه تغییر در این روش منوط به تصمیم گیری و ابلاغ این کمیته است.

رحمانی با اشاره به تحویل خودرو به مشتریان در طول تعطیلات نوروز سال جاری، گفت: با تخصیص 23 هزار و 800 دستگاه خودرو به مشتریان در طول این ایام، 37 درصد از تعهدات معوق به مشتریان نیز اجرا شده است.

وی ادامه داد: 27 هزار و 830 دستگاه خودرو در روز های تعطیل نوروز در سیستم حمل و تحویل قرار گرفته و به دست مشتریان رسیده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، با بیان این که در سال گذشته 14 طرح فروش فوق العاده و 12 طرح پیش فروش به اجرا گذاشته شده گفت: تعهدات ایجاد شده در فروش فوق العاده زودتر از موعد مقرر در قرارداد به دست مشتریان رسیده است. دعوتنامه های مربوط به تعهدات پیش فروش نیز به همین ترتیب در موعد مقرر صادر می گردد.

لازم به ذکر است، صبح امروز قرعه کشی پانزدهمین فروش فوق العاده ایران خودرو در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت با حضور نمایندگان نهاد های ناظر برگزار گردید.

مشخصات نفرات برگزیده با تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد های ناظر، به وسیله سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد. برگزیدگان به مدت پنج روز مهلت خواهد داشت تا نسبت به واریز وجه خودرو ها طبق بخشنامه فروش اقدام نمایند. در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1077

به "افزایش ظرفیت فروش محصولات ایران خودرو در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت فروش محصولات ایران خودرو در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید