افزایش چشمگیر بازداشت مهاجران در مرز مکزیک و آمریکا

به گزارش مجله فناوری، آمارهای جدید دولت آمریکا نشان می دهد تعداد مهاجرانی که در مرز مکزیک بازداشت شده اند طی ماه سپتامبر با رشد چشمگیری روبرو شده است.

افزایش چشمگیر بازداشت مهاجران در مرز مکزیک و آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که تعداد مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک و آمریکا طی ماه آوریل به خاطر شیوع ویروس کرونا با کاهش روبرو شده بود ولی آمارهای دولت آمریکا نشان می دهد تعداد مهاجران بازداشت شده در ماه سپتامبر بار دیگر افزایش یافته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گشت مرزی آمریکا اعلام نمود: حدود 55 هزار مهاجر غیرقانونی در ماه سپتامبر در مرز جنوب غربی بازداشت شده اند. این رقم 3 برابر بیشتر از آمار آوریل است. در ماه اوت نیز حدود 47 هزار مهاجر در مرز مکزیک بازداشت شدند.

دونالد ترامپ در ماه مارس دستوری را صادر نموده است که بر اساس آن دولت اجازه دارد تا بیشتر مهاجران بازداشت شده در مرز را به سرعت اخراج کند. با صدور این دستور تعداد مهاجران بازداشت شده در مرز مکزیک در ماه آوریل به کمتر از 16 هزار نفر رسید.

مارک مورگان کمیسر موقت اداره گمرک و حفاظت از مرزهای آمریکا در این باره گفت: پیش بینی می کنم تعداد مهاجران غیرقانونی با خاتمه یافتن شیوع ویروس کرونا، افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 781

به "افزایش چشمگیر بازداشت مهاجران در مرز مکزیک و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر بازداشت مهاجران در مرز مکزیک و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید