امیر توسلی آهنگساز دیدار با جادوگر شد

به گزارش مجله فناوری، امیر توسلی ساخت موسیقی دیدار با جادوگر به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی حمید اعتباریان را شروع کرد.

امیر توسلی آهنگساز دیدار با جادوگر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، حسن مصطفوی مجری طرح و مدیر فراوری فیلم دیدار با جادوگر گفت: این فیلم پس از 2 ماه پیش فراوری در تهران کلید خورد. دیدار با جادوگر در ژانر کمدی ساخته شده و هم زمان با تدوین و صداگذاری، قرارداد ساخت موسیقی فیلم هم با امیر توسلی امضاء شد.

وی تاکید نمود: در این فیلم بازیگرانی چون مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، هستی مهدوی، امیر شریعت، ستاره پروین، سپیده مرادپور و نسیم ادبی حضور دارند.

مجری طرح دیدار با جادوگر در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با خاتمه یافتن مراحل پس از فراوری فیلم بزودی اکران گردد.

فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده است، در خلاصه داستان دیدار با جادوگر آمده است: جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

دیدار با جادوگر در ژانر کمدی ساخته شده است و فیلمنامه اولیه این اثر با نام ماساچوست پیش تر توسط پیمان عباسی به نگارش در آمده است.

عوامل و دست اندرکاران دیدار با جادوگر عبارتند از نویسنده: امیر مهدی ژوله، کارگردان: حمید بهرامیان، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر صدابرداری: نظام کیایی، تدوین: بهرام دهقانی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی فر، صداگذار: علیرضا علویان، سرمایه گذاران: سید جواد حسینی و حمید اعتباریان، تهیه کننده: حمید اعتباریان.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 199

به "امیر توسلی آهنگساز دیدار با جادوگر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر توسلی آهنگساز دیدار با جادوگر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید