برگزاری جشنواره ورزش های هوایی با هدف توسعه صنعت گردشگری در خرم آباد

به گزارش مجله فناوری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری جشنواره ورزش های هوایی با هدف توسعه صنعت گردشگری در خرم آباد اطلاع داد.

برگزاری جشنواره ورزش های هوایی با هدف توسعه صنعت گردشگری در خرم آباد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی امروز یکشنبه 11 خرداد 99 گفت: این استان با توجه به جغرافیا و اقلیمی که دارد از ظرفیت های ویژه ای در زمینهٔ گردشگری برخوردار است، برگزاری این جشنواره می تواند در بهتر معرفی شدن جاذبه های گردشگری تأثیرگذار باشد.

او از پاراگلایدر، کاید، بالن و چند رشته آموزشی صنعت هوانوردی عمومی در برگزاری این جشنواره نام برد و اضافه کرد: در این جشنواره علاوه بر مسابقات ورزشی، غرفه های صنایع دستی و برنامه های مختلف تفریحی دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه خوشبختانه فرودگاه خرم آباد در زمینهٔ توسعه ورزش های هوایی آمادگی کامل دارد، توضیح داد: این حرکت موجب رشد صنعت هوانوردی عمومی کشور می گردد و به طور کلی سه کارکرد اساسی توسعه زیرساخت و فناوری هوانوردی، سرمایه گذاری در ورزش های هوایی و در نهایت سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و اشتغال زایی را به دنبال خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه جشنواره ورزش های هوایی با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال در محل فرودگاه خرم آباد برگزار می گردد، اضافه کرد: ابتدا قرار بود این برنامه در فصل بهار برگزار گردد که به خاطر شیوع ویروس کرونا و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به 29 تا 31 مرداد 99 موکول شد.

قاسمی با بیان اینکه استانداری، اداره کل استان، فرودگاه خرم آباد، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان، سازمان های مردم نهاد و اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این جشنواره مشارکت خواهند داشت، گفت: مجموعه گردشگری حامی، متشکل از دو شرکت گردشگری، یک شرکت عمرانی، یک موسسه آموزشی، پژوهشی، گردشگری و دو سارمان مردم نهاد گردشگری با رویکرد توسعه صنعت گردشگری و اشتغال زایی، مجری برگزاری این رویداد ملی در لرستان خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 538

به "برگزاری جشنواره ورزش های هوایی با هدف توسعه صنعت گردشگری در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره ورزش های هوایی با هدف توسعه صنعت گردشگری در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید