بمب بزرگ فوتبالی ؛ مسی و رونالدو همبازی می شوند

به گزارش مجله فناوری، برای فوتبال جهان هیچ چیز از این جالب توجه تر نیست که دو سوپراستار بزرگ جهانی فوتبال با هم همبازی شوند؛ مسی و رونالدو. این اتفاق بزرگ چطور اتفاق خواهد افتاد؟

بمب بزرگ فوتبالی ؛ مسی و رونالدو همبازی می شوند

به گزارش خبرنگاران ، بر اساس گزارش نشریه مارکای اسپانیا لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا پس از سال ها و بالاخره بعد از کشمکش های فراوان قصد جدایی از این تیم را دارد. جدایی او در سرانجام این فصل قطعی به نظر می رسد. اخبار حاکی از آن است که باشگاه پاری سن ژرمن دقیقا از ژانویه 2021 مذاکره با این سوپراستار از آغاز کرده است و احتمالا یکی از بزرگ ترین اتفاقات جهانی فوتبال رقم خواهد خورد. رقم این قرارداد بیش از 250 میلیون یورو ذکر شده است هر چند تخمین این رقم کار ساده ای نخواهد بود.

مسی که فصل تلخی را با بارسلونا سپری می کند اختلافات شدیدی با مدیریت باشگاه پیدا کرد و تمایل او برای جدایی سر و صدای زیادی کرده بود. اما او بنابر توصیه های فراوان سعی کرد وانمود کند که مشکلاتش با باشگاه حل شده و به زودی تمدید می کند اما واقعیت چنین نیست.

در واقع او به طور پنهانی در حال مذاکره کردن با پاری سن ژرمن است.

مسی هر روز به پاریس نزدیک و نزدیک تر می شود.

البته در کنار این اتفاق کریستیانو رونالدو نیز در آستانه جدایی از یوونتوس واقع شده است و فصل بعد او را دیگر در تیم ایتالیایی نمی بینیم. او قرار است به چه تیمی برود؟ پاسخ خبرگزاری آنسا این چنین است: پاری سن ژرمن!

اگر مسی و رونالدو مذاکرات خود را با پاری سن ژرمن نهایی کنند آنگاه یکی از بزرگ ترین اتفاقات فوتبالی رقم خواهد خورد و این دو فصل آینده آتشین ترین خط حمله اروپا را تشکیل خواهند داد. مسی 33 سال و رونالدو 36 سال دارند.

البته در رابطه با رونالدو شک و شبهات زیادی وجود دارد. تا همین امروز هم اخبار زیادی درباره بازگشت او به تیم هایی نظیر منچستریونایتد و رئال مادرید شنیده می شود و حتی رسانه های پرتغالی از حضور او در لیگ این کشور می گفتند اما همه این اخبار یکی پس از دیگری تکذیب شد.

نکته حائز اهمیت این است که مسی و رونالدو در صورت انتقال به تیم پاریسی تفاوت قیمت فاحشی خواهند داشت. مسی بیش از 250 میلیون یورو هزینه در برخواهد داشت اما رونالدو برای این تیم پاریسی حدود 100 میلیون یورو هزینه دارد.

تفاوت دستمزد یکی از عواملی است که می تواند منجر به از بین رفتن این احتمال بزرگ جهانی فوتبال شود. رونالدو به احتمال فراوان تحمل نمی کند که رقیب او در تمام این سال ها پول بیشتری بگیرد.

به هر حال حضور این دو در تیم پاری سن ژرمن آن هم در حالی که نیمار هم در این تیم بازی می کند این تیم پاریسی را تبدیل به جذاب ترین تیم اروپایی و اصلا جهان خواهد کرد.

تیم پاری سن ژرمن که قرار است نام خود را به پاریس تغییر بدهد برای قهرمانی در اروپا سرمایه گذاری کلانی دارد. مالکیت این تیم فرانسوی در اختیار قطری هاست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1194

به "بمب بزرگ فوتبالی ؛ مسی و رونالدو همبازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب بزرگ فوتبالی ؛ مسی و رونالدو همبازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید