تور ترکیه: برترین رستوران های بدروم، ترکیه

به گزارش مجله فناوری، بدروم، به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب در ترکیه، رستوران های زیادی دارد. در این رستوران ها برترین غذاهای محلی و غذاهای بین المللی سرو می گردد.

تور ترکیه: برترین رستوران های بدروم، ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بدروم، یکی از مقصدهای تابستانی محبوب در سفر به ترکیه است. سواحل زیبایی دارد و پر از هتل های لوکس و رستوران های عالی است. رستوران های بدروم، بسیار باکیفیت هستند و برترین غذاهای بین المللی و محل را می توانید در آن ها نوش جان کنید.

در شهری مثل بدروم، خوردن غذاهای دریایی لذیذ در ساحل، فرصتی است که نباید از دست بدهید.

از آنجایی که این شهر، یک شهر توریستی محبوب است، رستوران های زیادی دارد که بیشتر آن ها ارزش امتحان کردن دارند. انتخاب کردن از بین این همه رستوران، کار سختی است. در این لیست تعدادی از برترین رستوران های بدروم ترکیه را معرفی می کنیم که در آنجا با خیال راحت بتوانید هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

رستوران Memedof

رستوران Memedof یک رستوران غذای دریایی و مدیترانه ای است. آن را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین رستوران های غذای دریایی در بدروم معرفی کرد به همین علت اگر قصد دارید که حتما غذای این رستوران را امتحان کنید، باید از قبل میز رزرو کنید. میزهای ساحل را انتخاب کنید تا منظره زیبایی از اطراف ببینید. در منوی رستوران، غذاهای متنوعی عرضه شده است و با برترین و تازه ترین صید روز تهیه می شوند. به غیر از غذاهای دریایی، مجموعه ای از برترین و متنوع ترین پیش غذاها در این رستوران سرو می گردد. برای وعده های ناهار و شام می توانید به این رستوران سر بزنید. این رستوران هم میز در فضای باز دارد و هم در فضای بسته.

رستوران Miam

رستوران Miam یک رستوران غذای ترکی و مدیترانه ای است. این رستوران شیک درست روی آب قرار گرفته است و تعدادی از میزها و جایگاه های آن روی عرشه چوبی واقع شده اند. در این رستوران هم زمان با خورن غذاهای لذیذ و پیش غذاهای متنوع از دیدنی تابش نور ماه روی دریا لذت می برید. منوی مخصوص نوشیدنی های رستوران هم قابل توجه است. برای وعده های ناهار و شام می توانید به این رستوران سر بزنید. این رستوران مجلل، فضایی رمانتیک دارد و البته میز در فضای باز هم دارد.

رستوران Maçakızı

رستوران Maçakızı یک رستوران ترکی، مدیترانه ای و ایتالیایی است. رستوران Maçakızı یکی از شیک ترین رستوران های شهر است و طبیعتا قیمت های بالایی دارد. برای غذا خوردن در این رستوران شیک و مجلل، حتما باید از قبل میز رزرو کنید. این رستوران در ساحل قرار گرفته است و در آن، معماری و طراحی مدرن با زیبایی های طبیعت و منظره ها دریایی اطراف اژه به زیبایی تلفیق شده است. اگر در ساحل خصوصی Maçakızı روز خود را بگذرانید، می توانید برای ناهار، از غذاهای ویژه ناهار این رستوران لذت ببرید. این رستوران شیک، فضایی مدرن و رمانتیک دارد و دارای میزهایی در فضای باز است.

رستوران Soğan Sarmısak

رستوران Soğan Sarmısak یک رستوران غذای ترکی و مدیترانه ای است. این رستوران یکی از برترین و دنج ترین رستوران های لیست است که درست در ساحل قرار گرفته است. برای وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. نام این رستوران به معنای پیاز و سیر است. این رستوران غذاهای فوق العاده ترکی را با عطر و طعم غذاهای خانگی سرو می نماید. منوی رستوران هر روز تغییر می نماید. در این رستوران در حالی که پاهایتان روی شن های ساحل قرار گرفته است و از دیدن منظره ها زیبا لذت می برید، می توانید غذاهایی لذیذ نوش جان کنید که با دقت و شوق فراوانی برای مهمانان تهیه شده اند. این رستوران انتخابی عالی برای قرارهای رمانتیک است و در فضای باز میز دارد.

رستوران Mimoza

رستوران Mimoza یک رستوران غذای ترکی و مدیترانه ای است که با گل ها و فانوس های رنگارنگ تزیین شده است. اگر می خواهید درست در کنار آب در منطقه Gümüşlük غذا بخورید، حتما این رستوران را انتخاب کنید. این رستوران برترین غذاهای دریایی یا تازه ترین ماهی ها و انواع پیش غذاها را سرو می نماید. از آنجایی که این رستوران جزو برترین و شیک ترین رستوران های شهر است، قیمت آن از آنچه که انتظار دارید، کمی بیشتر است. ولی دکوراسیون زیبا و غذاهای لذیذ رستوران ارزش هزینه کردن دارد و حتما باید از قبل میز رزرو کنید. برای وعده های ناهار و شام می توانید این رستوران را انتخاب کنید. فضای رستوران رمانتیک و آرام است و بخشی هم در فضای باز دارد.

رستوران Çetimek

رستوران Çetimek یک رستوران غذای ترکی و مدیترانه ای است. این رستوران در عین حال که شیک و باکیفیت است، قیمت های معقولی دارد. از مسیرهای شلوغ توریستی دور است و در محیطی دنج و آرام زیر سایه یک درخت بزرگ قرار گرفته است و با فانوس های زیبای سنتی تزیین شده است. حتما از قبل یکی از میزهای کنار آب را رزرو کنید که منظرههای زیبایی رو به قایق های رنگارنگ ماهیگیری دارند. در این رستوران می توانید برترین پیش غذاها و انواع ماهی تازه را امتحان کنید. لذت ببرید.

رستوران Hocanın Yeri

رستوران Hocanın Yeri یک رستوران غذای ترکی است و یکی از معدود رستوران های بدروم است که غذای دریای سرو نمی نماید. این رستوران برترین غذاخوری شهر برای امتحان کردن غذایی به نام mantı است. این غذا، نوعی دامپلینگ شبیه به راویولی است که با گوشت چرخ نموده پر می گردد و آن را با سس گوجه و سیر سرو می نمایند. آیران یا دوغ، نوشیدنی محبوب این رستوران است که نباید از دست بدهید. برای وعده های صبحانه و ناهار و شام می توانید به این رستوران سر بزنید. بخشی از رستوان در فضای باز قرار گرفته است و دارای فضایی آرام و سنتی است.

رستوران Limon

رستوران Limon بدون تردید یکی از زیباترین رستوران های بدروم است. این رستوران در باغی سرسبز و زیبا قرار گرفته است و دارای میزها و جایگاه هایی به سبک قدیمی است. در این رستوران، هم زمان با غذا خوردن، می توانید منظره زیبایی از غروب آفتاب را دیدن کنید. می توانید جایگاه های زیر درخت را انتخاب کنید که با چراغ های حباب دار زیبا تزیین شده است. منوی رستوران شامل انواع مزه، یا پیش غذاهای ترکی است. این رستوران فضایی بسیار رمانتیک و مجذوب کننده دارد و برای قرارهای دو نفره، مناسب است.

رستوران Orfoz

رستوران Orfoz یکی از برترین رستوران های شهر برای خوردن انواع غذاهای دریایی است. میزهای چوبی در دکوراسیون ساده و مجذوب کننده رستوران، حال وهوای دیگری به آن داده است. برترین غذاهای دریایی و انواع ماهی را می توانید در این رستوران با برترین کیفیت نوش جان کنید. همه غذاها تازه هستند و با تازه ترین و برترین صید روز تهیه می شوند. برای غذا خوردن در این رستوران حتما از قبل میز رزرو کنید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com / theculturetrip.com
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1572

به "تور ترکیه: برترین رستوران های بدروم، ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: برترین رستوران های بدروم، ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید