تعطیلی بازارچه های موقت عرضه صنایع دستی در اصفهان

به گزارش مجله فناوری، خبرنگاران/اصفهان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، از تعطیلی بازارچه های موقت عرضه صنایع دستی و معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل نیز از تعطیلی تمام واحدهای اقامتی دائم استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

تعطیلی بازارچه های موقت عرضه صنایع دستی در اصفهان

فریدون اللهیاری گفت: با توجه به مصوبات ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا، تمام فعالیت های خدمات رسانی در استان اصفهان ویژه گردشگران نوروزی در نوروز 1399در پهنه استان تعطیل شده است.

وی شرح داد: مطابق با برنامه ریزی های به عمل آمده در کنار بیش از 700 فروشگاه عرضه صنایع دستی در سطح استان، برپایی بیش از 1000 غرفه صنایع دستی در قالب بازارچه ها و نمایشگاه های موقت صنایع دستی در 24 شهرستان استان اصفهان، به منظور عرضه مستقیم صنایع دستی با کیفیت به گردشگران پیش بینی شده بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: با توجه به تعطیلی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان و همچنین عدم برگزاری رویداد فرهنگی نوروزگاه، در استان، ترتیبی اتخاذ شده تا به منظور حفظ سلامت شهروندان، بازارچه های صنایع دستی نیز در شهرستان های مختلف استان برپا نشود.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، سیدعلی صالح درخشان، معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل نیز گفت: پیش از این و در راستای حفاظت از سلامت توامان مردم جامعه میزبان و گردشگران، واحدهای اقامتی موقت استان تعطیل شده بود اما با توجه به احتمال فراگیری بیماری کرونا، تمام واحدهای اقامتی دائم استان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی یادآور شد: از تاریخ 22 اسفندماه، رزرو و پذیرش گردشگر در تمام واحدهای اقامتی استان اصفهان اعم از هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیرها، مجموعه های گردشگری، اقامتگاه های بومگردی و مناطق نمونه گردشگری دارای مجوز از این اداره کل در تمام 24 شهرستان استان ممنوع شده و با توجه به مصوبات ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا و همچنین دستورالعمل های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز کلیه اماکن تاریخی و گردشگری استان در کنار واحدهای اقامتی در نوروز 1399 تعطیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 357

به "تعطیلی بازارچه های موقت عرضه صنایع دستی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی بازارچه های موقت عرضه صنایع دستی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید