جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در زاهدان خاتمه یافت

به گزارش مجله فناوری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک در حد و اندازه یک انقلاب فرهنگی در سیستان و بلوچستان است.

جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در زاهدان خاتمه یافت

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، علی اصغر جمشیدنژاد صبح امروز در آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی گفت: سال جاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام در شرایطی 15 سالگی خود را جشن گرفت که استان سیستان و بلوچستان میزبان دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در راستای پاسداشت مقام و صندلی امام رضا علیه السلام پیش بینی شده است، اضافه نمود: این جشنواره خیرات و برکات فراوانی بر فعالیت های فرهنگی و هنری ما در استان به دنبال دارد.

وی جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در راستای گرایش بیشتر جامعه به معنویت دانست و گفت: برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک در حد و اندازه یک انقلاب فرهنگی در استان است.

جمشیدنژاد اقدام برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک در زاهدان در دهه کرامت را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: بخش عمده مردم استان اعم از شیعه و سنی به کرامات امامان ما اعتقاد دارند لذا برگزاری این جشنواره در زاهدان کار ارزنده و در خور تحسین بود.

وی اضافه نمود: تا کنون نه دوره از جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در بخش علمی، پژوهشی، فضائل رضوی و همچنین یک دوره در بخش جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی در زاهدان برگزار شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 466

به "جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در زاهدان خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در زاهدان خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید